مسئول کمیته خادمین شهدا شهرستان فراهان در گفتگو بابسیج :

خدمت به شهید افضل خدمت هاست/کمیته خادمین شهدا فرصتی برای جذب جوانان

علی رجبی گفت: تاکنون بیش از ۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان فراهانی داوطلبانه و با عشق خدمت به شهدا به عنوان خادم الشهدا در این کمیته ثبتنام کردند.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۹۹
|
۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی از فراهان؛علی رجبی مسئول کمیته خادمین شهدا فراهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: خدمت به شهید افضل خدمت هاست، کمیته خادمین شهدا فرصتی است برای جذب جوانان علاقه مند به سبک زندگی شهدا که آنان در یک جمع دوستانه کنار یکدیگر جمع می کند تا راه و رسم شهدا را در زندگی خود تداعی کنند.

وی ادامه داد: کمیته خادمین شهدا از سال ۹۸ در فراهان در قالب دو کمیته بانوان و برادران به منظور ایجاد ارتباط مردمی بین خادمین و زائران راهیان نور و پرورش نیروهای فعال شروع به کار کرد.

رجبی تصریح کرد: این‌ کمیته به صورت عملیاتی از محرم امسال برنامه ریزی شد و هرهفته با برنامه "پنجشنبه های شهدایی" در گلزار شهدای گمنام شهر فرمهین فعالیت مستمر دارد.

مسئول کمیته خادمین شهدا فراهان گفت: با‌ کمک مردمی و خیرین، کانکسی جهت فعالیت های فرهنگی خادمین‌ شهدا تهیه و نوسازی و زیباسازی شد و در جوار شهدای گمنام شهر فرمهین نصب شد.

وی افزود: نوجوانان و جوانان خادمین شهدا شهرستان به صورت آتش به اختیار پنجشنبه ها با راه اندازی ایستگاه های صلواتی و پخش صوت میزبان خانواده های شهدا و مردم شهرستان هستند.

رجبی با اشاره به استقبال کم نظیر نوجوانان و جوانان از طرح خادم الشهدا در فراهان، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان فراهانی داوطلبانه و با عشق خدمت به شهدا به عنوان خادم الشهدا در این کمیته ثبتنام کردند.

وی ادامه داد: نوجوانان و جوانان علاقه مند میتوانند از هفته سوم آذر ماه در سایت خادمین شهدا "کوله بار" ثبت نام کنند.

مسئول کمیته خادمین شهدا فراهان با اشاره به برنامه های شاخص کمیته خادمین شهدا فراهان گفت: فعالیت گسترده در فضای مجازی و تهیه پادکست های تصویری، راه اندازی سایت خادمین شهدا، راه اندازی رادیو آفلاین شهدا، مستند سازی از خانواده شهدا، تربیت روایتگران جوان، برنامه ریزی برای حضور خادمین شهدا فراهان در‌مناطق عملیاتی و... از مهم ترین برنامه های این کمیته در فراهان است.

رجبی خاطر نشان کرد:عاليت هاي اين كميته را اطلاع‌رساني، ثبت نام و سازماندهي كليه علاقه‌ مندان، همكاري و فعاليت در برگزاري يادواره‌هاي شهدا در سطح شهرستان، غبارروبي و عطرافشاني گلزارهاي شهدای شهرستان و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي در گلزار شهدا و اماكن متبركه خواهد بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار