برگزاری ۷۰ برنامه هفته بسیج در شهر لنگرود

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اشاره به برگزاری بیش از ۷۰ برنامه در هفته مبارک بسیج در شهرستان لنگرود گفت: این برنامه‌ها در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۳۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سرهنگ احمد امیری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه این ناحیه با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج نهادی مقدس و باعث امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان می‌باشد که با درایت امام راحل (ره) تشکیل و در طول دوران حیات پربرکت خود منشأ بسیاری از خدمات به این نظام و مردم بوده و است.

وی یکی از اهداف بسیج را کمک به نیازمندان و رفع محرومیت زدایی دانست و گفت: نیرو‌های بسیجی همواره خود را خادم ملت دانسته و در تمامی بحران و مشکلات در کنار مردم و انقلاب بوده و در رفع محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی را انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه لنگرود با اشاره به تعداد برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهر لنگرود بیان کرد: بیش از ۷۰ برنامه در هفته بسیج در سطح سپاه و بسیج شامل، دیدار از ائمه جمعه، گلباران مزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدا، افتتاح مسکن محرومان، ویزیت رایگان، حضور بسیجیان در نماز جمعه به همراه حلقات صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی، یادواره‌های شهدا، تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان لنگرود در سع آذر در سطح شهرستان و محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات