اجرای ۲۲۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در رضوانشهر

به گفته فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر به مناسبت هفته بسیج، ۲۲۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی در این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۴۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر سرهنگ پاسدار محمد پوراسماعیلی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: برنامه‌های هفته مبارک بسیج با محوریت خدمت به مردم بوده و در این راستا هفته بسیج امسال با شعار «بسیج پاره تن مردم» آغاز خواهد شد و رویکرد ما همواره کمک به رفع مشکلات مردم می‌باشد.

 وی گفت: برپایی میزخدمت در روستا‌های دوردست و مناطق کم برخوردار با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، طبق هماهنگی‌های قبلی و در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردم این مناطق در دستور کار است که طی این هفته اجرا خواهد شد.

 فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اجرای ۲۲۰ برنامه متنوع در ایام هفته بسیج در سطح مناطق مختلف این شهرستان گفت: دیدار با ائمه محترم جمعه، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، و افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین نشست‌های بصیرتی از جمله برنامه‌های این ایام می‌باشد.

 سرهنگ پوراسماعیلی با اشاره به وظایف بسیج گفت: بسیج از مهمترین یادگاری‌های امام راحل می‌باشد و امروز اثرات درخشان آن در سطح جامعه مشهود است که ایجاد فضای امن و امیدآفرینی برای دوستداران انقلاب اسلامی و ناامن کردن فضا برای دشمنان نظام از مهمترین برنامه‌های بسیج می‌باشد.

فرمانده سپاه رضوانشهر ادامه داد: برگزاری رژه خودرویی و موتوری، گردهمایی گردان‌های سایبری و افسران جنگ نرم، برگزاری تعداد ۶ یادواره شهدا در سطح روستا‌های رضوانشهر و پره سر و همچنین رزمایش طرح شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های این ایام در این شهرستان است.

سرهنگ پوراسماعیلی بیان کرد: هنوز ۱۵ درصد از افراد مورد هدف واکسیناسیون در این شهرستان واکسن نزده اند که در ایام هفته بسیج اجرای این طرح بصورت خانه به خانه دنبال خواهد شد و متصدیان واحد‌های صنفی که واکسن نزنند، طبق هماهنگی‌های بعمل آمده با مقامات قضایی اقدام به پلمپ واحد‌های صنفی مربوطه خواهد شد.

 به گفته فرمانده سپاه رضوانشهر، دیدار با خانواده شهدا، ارایه خدمات رایگان درمانی و برپایی ایستگاه سلامت، کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی، تولید محتوای مختلف برای انتشار در فضای مجازی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار خواهد شد.

 سرهنگ پوراسماعیلی با بیان اینکه برنامه هفته بسیج متنوع و در راستای علاقه جوانان و بسیجیان است، اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، تیراندازی پیاده رویی خانوادگی، تجلیل از بسیجیان نمونه، محفل انس با قرآن، نواختن زنگ بسیج در مدارس، برنامه جنگ شادی و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم از دیگر برنامه‌های این هفته در رضوانشهر است.

بسیج مستضعفان پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و هفته بسیج امسال (از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه) در اقصی نقاط کشور با برگزاری آیین‌های ویژه‌ای گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات