خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف محموله میلیارد ریالی کالای قاچاق در ملایر

همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۵۷۰
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر حین کنترل محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان، به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: با توجه به نداشتن مدارک قانونی برای حمل محموله در بازرسی از این خودرو، ۱۳۰ طاقه پارچه، ۶ هزار قوطی کمپوت آناناس، ۳۰ کارتن کاپوچینو و ۲ هزار قطعه چوب و قاب بیلیارد قاچاق که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار درخصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی جمع آوری توزیع کنندگان و معتادان متجاهر و پاکسازی تفرجگاه ها، اماکن عمومی و خیابان‌ها از وجود این دسته از افراد است، کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان در راستای پاسخگویی به این مطالبه در چند روز گذشته طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و متعادان متجاهر را با انجام پروتکل‌های بهداشتی اجرا کردند.

جمشید باقری افزود: در این راستا، ۳ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و یک کیلو و ۳۰۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۶ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و پس از غربالگردی برای سازماندهی تحویل مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ شدند.

وی در پایان بیان داشت: امروز شهر همدان از لحاظ سلامت اجتماعی یکی از برترین مراکز استان‌ها در سطح کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار