فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو بابسیج:

رستگاری انقلاب در تداوم راه شهیدان است/صبر و استقامت خانواده شهدا برای جامعه الگویی مثال زدنی است

ساری-فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه مهم ترین وظیفه ما آن است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم،تاکید کرد: رستگاری انقلاب در گرو تداوم راه شهیدان والامقام است.
کد خبر: ۹۳۸۸۷۱۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

رستگاری انقلاب در تداوم راه شهیدان است/استقامت و صبر خانواده شهدا برای جامعه الگویی مثال زدنی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین استقبال از خانواده معظم شهید فيض الله غضنفری با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و با استقبال باشکوه  مردم مومن و قدرشناس شهرستان کردکوی استان گلستان عصر امروز سه شنبه ۱۸ آبان برگزار شد .

رستگاری انقلاب در تداوم راه شهیدان است/استقامت و صبر خانواده شهدا برای جامعه الگویی مثال زدنی است

سردار مسلمی در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری،با اشاره به اینکه شهید غنضفری پس از 36 سال چشم انتظاری خانواده، از طریق آزمایش دی ان ای، احراز هویت شده است، گفت: این شهید عزیز در گلزار شهدای گمنام کردکوی تدفین شده بود.

فرمانده سپاه کربلا به استقبال باشکوه مردم کردکوی هم اشاره کرد و افزود: خانواده شهید عزیز برسر مزار شهید حاضر شدند و چشم انتظاری آنان به پایان رسید.

سردار مسلمی در ادامه خاطرنشان کرد: شهید غضنفری در سال 64 در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل شدند و امروز هم احزار هویت شدند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه  مهم ترین وظیفه ما آن است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم،تاکید کرد: رستگاری انقلاب در گرو تداوم راه شهیدان والامقام است.

سردار مسلمی در ادامه به صبر و استقامت خانواده های معزز شهدا هم اشاره و تصریح کرد: استقامت و صبر خانواده شهدا برای جامعه الگویی مثال زدنی است و می بایست آن را به نسل جوان منتقل کرد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که ما هرچه داریم از شهدا داریم، خاطرنشان کرد: مردم ما نشان دادند که همیشه پای آرمان های والای شهدا ایستاده اند.

به گزارش بسیج،شهید فیض الله غضنفری اهل شهرستان قائمشهر استان مازندران،  در ۲۵ اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به تازگی با مشخص شدن نتایج آزمایش‌های ژنتیک و DNA احراز هویت شده شهیدی که در ۲۹ آذر ۱۳۹۱ به عنوان شهید خوشنام در گلزار شهدای گمنام کردکوی تدفین شد. پس اعلام خبر احراز هویت شهید ،خانواده معزز شهید فیض الله غضنفری پس از ۳۶ سال چشم انتظاری، با حضور در گلزار شهدای گمنام کردکوی برای اولین بار بر سر مزار پاک این شهید والامقام حاضر و دیدار و وصالی اربعین گونه داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار