خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

پیروزی بر آمریکا در دریای عمان نتیجه توجه و اعتماد سپاه به جوانان کارآمد است

تبریز- امام جمعه میانه در تجمع بزرگ مردمی یوم الله 13 آبان، پیروزی بر آمریکا در دریای عمان را نتیجه توجه و اعتماد سپاه به جوانان کارآمد دانست و گفت: انتظار ما از دولت رئیسی، استفاده حداکثری از جوانان کارآمد در پست های مدیریتی کشور است.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۳۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی با بیان اینکه شفاف سازی دلایل تغییر مدیریت ها و بیان علل، معیارها و قابلیت های افراد انتخاب شده توسط دولت در دریافت کارنامه قبولی دولت از طرف مردم، بسیار مهم تلقی کرد.

وی اظهار داشت: ملت ما همواره نسبت به اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب معتقد و وفادار بوده و در این راه برای عبور از مشکلات، مقاومت های بسیاری را متحمل شده اند و اکنون باید با بکارگیری اصولی مدیرانی جوان و توانمند، نتیجه شیرین سختی های مقاومت خود را بچشند.

   خطیب جمعه میانه با اشاره به روحیه جهاد، شهادت طلبی، تلاش، جدیت، حضور در صحنه ها و ایثار جوانان دوران دفاع مقدس برای ماندگاری انقلاب، پیروزی در جنگ 8 ساله را نتیجه مقاومت دانست و متذکر شد: شهدا و امامین انقلاب به ما آموخته اند که نتیجه مقاومت، پیروزی است و نتیجه استیصال در برابر دشمن، کوتاهی کردن، ترس از مبارزه و اعتماد به آنان، عقب نشینی از آرمان ها و شکست است.

   وی با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در دزدی نفت ایران در دریای عمان با وجود تمامی تجهیزات و امکانات نظامی و تجهیزاتی لازم، این پیروزی ملت ایران را نتیجه نترسی، شجاعت، ایستادگی و مقاومت نیروهای کارآمد سپاه عنوان کرد.

وی افزود: این پیروزی، پوچی قدرت پوشالی آمریکا را هم به دشمنان داخلی و هم به دشمنان خارجی فهماند و اقتدار نیروهای نظامی کشور در برابر زیاده خواهی های آنان را بر جهانیان نمایان کرد.

پیروزی بر آمریکا در دریای عمان نتیجه توجه و اعتماد سپاه به جوانان کارآمد است

   آیین گرامیداشت یوم الله 13 آبان-روز استکبار ستیزی- با شرکت صدها نفر از ملت غیور و شهید پرور میانه در میدان آزادی این شهرستان و در شهرهای تابعه آن برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار