برگزاری جشنواره الگوی برتر تدریس مربیان سپاه سلمان

زاهدان/ سرهنگاسدار آهنگر گفت: مرحله مقدماتی جشنواره الگوی برتر تدریس مربیان سپاه سلمان در مرکز تداوم شهید طباطبایی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۴۲۱
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹

مسئول معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: مرحله مقدماتی جشنواره الگوی برتر تدریس مربیان سپاه سلمان به مدت 2 روز در مرکز تداوم شهید طباطبایی سپاه سلمان در شهرستان زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر افزود: در این دوره از کلاسها بیش از ۳۵ نفر از مربیان سازمانی و غیر سازمانی و مدعو حضور داشتند.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح علمی مربیان و آشنایی با روشهای نوین تدریس و تبادل نظر پیرامون اثربخشی دروس عقیدتی سیاسی انجام  در سپاه استان برگزار شده است.

سرهنگ آهنگر تصریح کرد: در این جشنواره اساتید دعوت شده از دانشگاه، روشهای نوین تدریس و کلاسداری را به مربیان آموزش دادند.

گفتنی است، حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  ضمن حضور در کلاسها و ارزیابی مربیان بر ارتقاء علمی و ارائه تدریس مربیان برابر روشهای نوین تدریس تاکید نکرد.

در پایان این جشنواره از تعداد 9 نفر از مربیان برتر در مرحله انتخاب مربیان کشوری و استانی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار