با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار و متخصصین:

کمک به اسلامی شدن دستگاهها و ادارات دولتی رسالت بسیج کارمندان است

زاهدان/ نکویی گفت: باید با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر رفع مشکلات و موانع موجود، گام های جدیدی برداریم و با برگزاری نشست های هم اندیشی و ارائه ی راهکار در مجموعه های اداری، مشکلات را برطرف سازیم.
کد خبر: ۹۳۸۷۴۱۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، جلسه ویدئو کنفرانس فرماندهان و مسئولین تحلیل و بررسی بسیج ادارات و نواحی شهرستانهای استان با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در امور اقشار و متخصصین، مدیر سازمان بسیج کارمندان و معاونت نیروی انسانی بسیج سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس در زاهدان برگزار شد.

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: باید با توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر رفع مشکلات و موانع موجود، گام های جدیدی برداریم و با برگزاری نشست های هم اندیشی و ارائه ی راهکار در مجموعه های اداری، مشکلات را برطرف سازیم.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی، کارگاه سواد رسانه ای، برگزاری میزهای خدمت جهادی با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و برگزاری رزمایش دفاع از مقر در راستای تقویت وضعیت ایمنی ادارات از جمله برنامه های انجام شده در سطح ادارات و دستگاههای اجرایی استان می باشد.

وی عنوان کرد: تقویت گردان های بیت المقدس، کمک به اسلامی شدن دستگاهها و ادارات دولتی و فعال سازی حلقه های صالحین از دیگر برنامه های انجام شده در سطح ادارات و دستگاههای اجرایی استان می باشد.

ارسال نظرات