خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در نطنز

یادواره شهدای دانش آموزی در شهرستان نطنز برگزار شد

یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نطنزباحضورسردارسجادرزمنده،جانبازوراوی دفاع مقدس درواحد های پیشگام بسیج هنرستان ولفجرنطنزوواحدپیشگام دبیرستان شرف بادرودبرگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۹۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج نطنز،یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نطنزباحضورسردارسجادرزمنده،جانبازوراوی دفاع مقدس درواحد های پیشگام بسیج هنرستان ولفجرنطنزوواحدپیشگام دبیرستان شرف بادرودبرگزار شد.

سردار سجاد  در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به نیاز جامعه دانش آموزی برای الگوبرداری از قهرمانان و اسوه‌های حقیقی، برگزاری یادواره‌های شهدا آن هم با مشارکت دانش آموزان سبب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان آنها می‌شود.

وی خواهران و مادران را الگوی بسیار بزرگ همه دانست و گفت: همچنین یادواره شهدا کمک زیادی به شناخت بیشتر و الگوی مناسب دختران سرزمین مان می کند. شهدا، باران رحمت الهی هستند که بر زمین خشک جان دیگری می بخشند.


وی تصریح کرد  : شهدای بزرگ ما با عمل و قدم و جانشان هم وحدت عملی را به نمایش گذاشتند و هم استکبارستیزی و استقلال طلبی را به ما یاد داده و انتقال دادند.

سردار سجاد افزود: محور وحدت ما، اعتقاد به اسلام ناب و قرآن و آموزه‌های پیغمبر اکرم (ص ) است و کسی که در این راستا قدم برمی دارد با هر عنوانی که باشد ارزشمند است و جای احترام دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار