خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

شهر سهند تبدیل به کارگاه فعال عمرانی شده است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از پروژه های در دست اجرای شهر جدید سهند بازدید کرد و گفت: شهر سهند به یک کارگاه فعال عمرانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۳۸۶۷۶۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم در این بازدید در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این که طرح مسکن ملی از جمله طرح های اولویت دار استان است گفت: در شهر جدید سهند 5 هزار و 500 طرح اقدام ملی مسکن در حال اجراست که متوسط پیشرفت آن ها 20درصد است.
وی به فعالیت پروِژه های در دست اقدام شرکت عمران شهر جدید سهند اشاره کرد و گفت: شهر سهند تبدیل به یک کارگاه فعال شده است که تمامی پروژه های عمرانی آن در حال فعالیت است و هیچ پروژه راکدی در این شهر مشاهده نکردیم.
خرم افزود: نکته مهمی که در پروژه های مسکن ملی به چشم می خورد آورده متقاضیان مسکن است که سهم خود را آورده اند و پیمانکاران نیز به طور جدی و با پشتکار پای کار هستند.
استاندار آذربایجان شرقی به زیرساخت های مورد نیاز یک شهر نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با ساخت مسکن زیرساخت های مورد نیاز از جمله مسجد و برخی مراکز فرهنگی تفریحی نیز در حال انجام و یا تکمیل هستند.
وی با اشاره به پیشرفت های طرح مسکن ملی در این شهر گفت: این پروژه از برنامه های مقرر نیز جلوتر است که نشان دهنده عزم راسخ مدیریت آن برای پیشبرد یکی از طرح های اساسی دولت است.
خرم در رابطه با همکاری بانک ها با این طرح و مشکلات پیش رو گفت: برای پیشرفت و پیشبرد اهداف مسکن ملی مقرر شده است در جلسه ای بانک ها را به طور جدی پای کار بیاوریم تا پروژه ها بدون توقف ادامه یابد و بتوانیم تا دو سال آینده واحدها را آماده تحویل به متقاضیان کنیم.
وی افزود: بانک ها نقشی اساسی در پیشبرد این اهداف دارند و باید هرچه سریعتر مشکلات رفع شود.
 در سفر استاندار آذربایجان شرقی به شهر جدید سهند علاوه بر طرح های اقدام ملی مسکن، چندین طرح عمرانی، رفاهی، فرهنگی و تفریحی از جمله پروژه های 768 واحدی چشمه، زمین بیمارستان 300 تختخوابی، پارک کودک، پروژه های 936 واحدی فخر یک دو دو، 179 واحدی هما، بهار و سلوا، 234 واحدی شقایق، نیلوفر، آذر، 830 واحدی تجاری مسکونی کمال، 486 واحدی نگارستان، 399 واحدی شمس و سوله فاطمیون نیز مورد بازدید استاندار و همراهان وی قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار