خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛

بیش از 30 عنوان برنامه در گرمسار برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان گرمسار گفت: بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در گرمسار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۶۶۶۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، محمدتقی بابکی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان اظهار داشت: بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در گرمسار برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی از هشتم آبان ماه هم‌زمان با سالروز شهادت شهید حسین فهمیده با شعار «نوجوانان انقلابی پیش‌گامان گام دوم انقلاب» آغاز شد و تا 13 آبان ادامه دارد، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز این شهرستان، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس و برگزاری دوره‌های آموزشی ازجمله برنامه‌های شاخص به مناسبت این هفته است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار با اشاره به وقایع و رخدادهای مهم در 13 آبان خاطرنشان کرد: تقویت روحیه شهادت‌طلبی در نوجوانان و تبیین آرمان‌های انقلابی برای نسل جدید ازجمله مهم‌ترین اهدافی است که در این برنامه‌ها دنبال می‌شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل، کارگاه‌های روانشناسی ویژه مربیان در مقطع ابتدایی و برگزاری مسابقات ورزشی والیبال و فوتسال از دیگر برنامه‌های مهم به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی است.

بابکی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های کشور هستند، گفت: هزینه‌هایی که برای تربیت و تعالی دانش‌آموزان می‌شود در بلندمدت نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده این کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه از اقدامات جهادی مجموعه بسیج دانش‌آموزی به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: از شهریورماه سال جاری تاکنون در سه مرحله توزیع پک لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند گرمساری انجام‌شده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار با اشاره به اینکه در مرحله نخست تعداد 200 بسته لوازم‌التحریر و در مرحله دوم 500 بسته توزیع‌شده است و 200 بسته جدید نیز در این هفته توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: معرفی دانش‌آموزان برای تسهیلات ارزان‌قیمت تا سقف 30 میلیون تومان جهت خرید تجهیزات هوشمند الکترونیکی به بانک از دیگر اقدامات بسیج دانش‌آموزی در این راستا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار