امنیت پایدار در راستای توسعه پایدار ایجاد می شود

زاهدان/مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان با رها کردن سنگر علم دانش در سنگر رشادت حضور یافتند و با ایثارشان به ما درس ازخودگذشتگی را آموختند.
کد خبر: ۹۳۸۶۲۴۹
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با سالروز شهادت شهیدحسین فهمیده دانش آموز ۱۳ساله مدیریت امورشعب بانک ملی استان سیستان و بلوچستان به همراه سبحانی مسئول حراست، کیخا مسئول روابط عمومی و پیرانی رئیس شعبه زاهدان و فرمانده پایگاه شهید نخعی بانک ملی با  مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان دیدار و گفت و گو کردند .

در این دیدار سرهنگ پاسدار حسن نکوئی با تبریک گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی ضمن یادآور دلاورمردی های بسیجیان گفت: دانش آموزان با رها کردن سنگر علم دانش در سنگر رشادت حضور یافتند و با ایثارشان به ما درس ازخودگذشتگی را آموختند.

مدیرسازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره با اینکه شهدا دانش آموز با حضور در میدان نبر با دشمن در هشت سال دفاع مقدس نقش و رسالت خود را به خوبی ایفا کرده اند، افزود: امنیت پایدار در راستای توسعه پایدار ایجاد می شود .

این مسئول  در خصوص نقش سرداران شهید شوشتری و لک زایی در ایجاد وحدت و یکپارچگی بین شیعه و سنی مطالبی را ایراد کرد.


وی به پتانسیل نیروی جوان و بسیجی استان اشاره کردند و افزودند: همه باید دست به دست هم دهیم تا موجبات پیشرفت و آبادانی استان را فراهم آوریم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار