برگزاری جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان در زاهدان

زاهدان/ جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام باقربیک در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۱۵۹
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام باقربیک با موضوع رسالت بسیج کارمندان و برنامه های هفته بسیج در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان در زاهدان برگزار شد.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به رهنمون ها و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلان اداری که در ۲۶بند آمده اشاره کرد و به بایدها و نبایدهای رسالت بسیج کارمندان پرداخت و گفت: برآنیم تا در این راستا گامهای جدیدی برداریم و با رویکرد جدید این مسیر را ادامه دهیم و از طریق این جلسات بااحصاء مسائل و ارائه راهکار در مجموعه های اداری موانع را رفع و مشکلات را برطرف سازیم‌.

رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان با جمع بندی مطالب ارائه شده گفت: در مسائل اقتصادی و فرهنگی کار میدانی مهم است و باید از یک نقطه شروع شود.پراکندگی کار مانع می شودتا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم، باید جذاب عمل کنیم و آموزش دهیم تا بتوانیم علائق مردم را به موارد مفهومی تقویت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار