خبرهای داغ:
مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان قزوین؛

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در راستای ایجاد اشتغال پایدار

سرهنگ نیکجو گفت: سقف پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان است که متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند با مراجعه به نواحی بسیج سازندگی از آن بهره مند شوند.
کد خبر: ۹۳۸۶۰۴۸
|
۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

سرهنگ نیکجو مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در ارتباط با این تسهیلات بیان کرد: بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها و منابع جهت ایجاد اشتغال برای اقشار محروم و آسیب پذیر در سطح استان و به ویژه روستاها و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رفع فقر و توسعه عدالت اقتصادی و ارتقا معیشت خانواده ها در سطح روستاها پرداخت می نماید.

وی گفت: همچنین به منظور صیانت و تحکیم خانواده ها و احیای کرامت فردی و خانوادگی در سطح جامعه و حمایت از کسب و کارهای خانگی در روستاها بسیج سازندگی به متقاضیان واجدالشرایط ایجاد اشتغال تسهیلات پرداخت می نماید.

نیکجو در ادامه افزود: طی تفاهمی که سازمان بسیج سازندگی با بانک های تجارت، ملت، کشاورزی و صادرات داشته است و همچنین تفاهم نامه ای که با کمیته امداد به امضا رساندیم مقرر شد قریب به ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب مرابحه و قرض الحسنه که ۹۰ درصد آن به صورت قرض الحسنه و با سود ۴ درصدی و  با بازپرداخت ۷ سال  است را به متقاضیان پرداخت نماییم.

مدیر اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان اضافه کرد: اعضای صندوق های قرض الحسنه و تعاونی هایی که توسط بسیج سازندگی ایجاد شده، طرح های دانش بنیان در روستاها، زنان سرپرست خانوار، سربازان ترخیص شده، گروه های جهادی فعال در حوزه های اقتصادی و محلات حاشیه شهر در اولویت این تسهیلات قرار دارند.

نیکجو در ادامه افزود: در راستای ایجاد کارگاه های اشتغال از بحث آموزش غافل نشدیم و در مرحله اول آموزش ۷۰۰نفر از متقاضیان بدون مهارت کسب و کار را در دستور کار قرار داده ایم.

مسئول اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج سازندگی استان درباره شرایط دریافت این تسهیلات گفت: داشتن مدرک آموزشی مرتبط با موضوع طرح کسب و کار، خوش حسابی و عدم بدهی بانکی و داشتن فضا برای اجرای طرح از شرایط پرداخت این تسهیلات است.

وی تصریح کرد: سقف پرداخت این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان است که متقاضیان دریافت تسهیلات می توانند با مراجعه به نواحی بسیج سازندگی از آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار