در یادواره شهدای روستای چیگو عنوان شد؛

شهدا گنجینه های معنوی دفاع مقدس هستند

سرهنگ رحیمی گفت:دوران دفاع مقدس سرشار از درس های اخلاقی، انسانی، اسلامی است که باید مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد تا نسل جوان با رشادت ها و ایثار رزمندگان و شهدا آشنا شوند.
کد خبر: ۹۳۷۸۷۱۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم یادواره شهدا در روستای شهید پرور چیگو از توابع شهرستان لردگان برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار عباس رحیمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان  باتسلیت اربعین حسینی و رحلت علامه عارف و وارسته حضرت آیت الله حسن زاده آملی گفت: شهدا گنجینه های معنوی ارزشمندی هستند که باید آن ها را گرامی داشت زیرا همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: دوران دفاع مقدس سرشار از درس های اخلاقی، انسانی، اسلامی است که باید مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد تا نسل جوان با رشادت ها و ایثار رزمندگان و شهدا آشنا شوند

سرهنگ رحیمی تصریح نمود: فرهنگ شهدا باید در جامعه نمود پیدا کند و تنها با برگزاری چنین مراسم هایی است که یاد و خاطره شهدا را می توان زنده نگه داشت.

وی در پایان تاکید کرد: جوانان باید همچون دوران دفاع مقدس در هر شرایطی برای حفظ اقتدار نظام اسلامی و پیشرفت ایران اسلامی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، پیروی کنند.

همچنین در حاشیه این مراسم از خانواده شهید البرز جانکی تجلیل شد.

عطرافشانی و گلبار ان قبور شهدای روستای چیگو از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار