مسول تربیت بدنی تیپ امام صادق (ع) قهرمان مسابقات آمادگی جسمانی قرارگاه کربلا شد

سروان پاسدار بهروز جمال زاده مسول تربیت بدنی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر مقام اولی مسابقات آمادگی جسمانی را در بین تمامی رده های قرارگاه کربلا را کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۵۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سروان پاسدار سید سعید اکبری مسول تربیت بدنی قرارگاه منطقه کربلا در حاشیه مسابقات آمادگی جسمانی در بین تمامی رده های قرارگاه منطقه ای کربلا در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:خوشبختانه آمادگی جسمانی در سازمان جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد و در طی این سال ها توانسته در بیشتر رویدادهای داخلی یکی از رقابتهای مهم و کلیدی را به خود اختصاص دهد.

اکبری تصریح کرد: معتقدیم تمامی موفقیت‌های نیروهای نظامی ماحصل آمادگی جسمانی است.

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان متولیان تربیت بدنی حمایت‌های ویژه‌ای از آمادگی جسمانی خواهیم داشت و تمام تلاش خود را در جهت موفقیت بیش از پیش آمادگی جسمانی در رقابت‌های آتی خواهیم کرد.

در ادامه اکبری با اشاره به  نقش و اهمیت آمادگی جسمانی در ورزشی گفت: آمادگی جسمانی بعنوان پایه و اساسی موفقیت در هر رشته ورزشی است و از جایگاه بسیار ویژه‌ای در نیروهای نظامی برخوردار است.



وی افزود: در مسابقات آمادگی جسمانی سروان پاسدار بهروز جمال زاده از تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر توانست از بین ۳۴ شرکت کننده در رده های قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه مقام نخست را از آن خود کند و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار