مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام:

یکی از رمز پیروزی در جنگ نرم ‌بازخوانی خاطرات دفاع مقدس است/ تجلیل از سنگرسازان بی سنگر تربت‌جامی

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام در تجلیل از سنگرسازان بی سنگر این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از رمز پیروزی در جنگ نرم ‌بازخوانی خاطرات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۷۷۱۱۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا عرفانی در آیین تکریم و تجلیل از سنگرسازان ‌بی سنگر جهاد کشاورزی شهرستان تربت‌جام هفته دفاع مقدس را یادآور تلاش و مجاهدت خالصانه جهادگران در جبهه‌ها برشمرد و افزود:‌ بازخوانی خاطرات دفاع مقدس که یادآور ازخودگذشتگی جهادگران و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره روحیه ایثار، فداکاری و شهادت است و این مهم به‌عنوان رمز پیروزی در همه عرصه‌ها ازجمله جنگ نرم محسوب می‌شود.

 

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام تصریح کرد: گرامیداشت دفاع مقدس و تکریم شهدا، رزمندگان و ایثارگران به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب، وظیفه آحاد مردم به‌خصوص مسئولان در جای‌جای ایران اسلامی است.

 

در ادامه فرماندار تربت‌جام دفاع مقدس دانشگاه را خودسازی برشمرد و افزود: جهادگران در دوران دفاع مقدس کلیه امور زیربنایی جنگ تحمیلی ازجمله آب، خاک‌ریز را عهده‌دار بودند و در پشت جبهه نیز به همراه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ‌گونه تلاشی برای پیشبرد انجام مأموریت خطیر خود فروگذار نبودند.

 

مرتضی حمیدی گفت: در دوران دفاع مقدس جهادگران علاوه بر پشتیبانی جنگ ‌در پشت جبهه نسبت به اجرای پروژه‌های آب‌رسانی، برق‌رسانی، بهداشت، جاده‌سازی فعالیت چشم‌گیری داشتند و هم‌اکنون نیز همچنان خالصانه در حال فعالیت در عرصه‌های کشاورزی و دامپروری هستند.

 

گفتنی است: در خاتمه این آیین تجلیل که به‌پاس یادآوری خاطرات سنگرسازان بی سنگر در دفاع مقدس در سالن جلسات جهاد کشاورزی به نام جهادگر شهید فقیر پور نام‌گذاری شده بود با تقدیم لوح سپاس از جهادگران و ایثارگران دفاع مقدس با حضور مسئولان محلی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار