به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد:

تجلیل از سربازان نمونه سپاه در فارسان

به مناسبت گرامیداشت هفته فاع مقدس آیین تجلیل از سربازان نمونه سپاه ناحیه فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۵۹۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت ها و جان فشانی های سربازان سرو قامت و دلاوری است که در راه سربازی و دفاع از میهن خود جان خود را فدا کرده و به مقام شهادت نائل شدند.

فرا رسیدن هفته دفاع بهانه ای بود تا سید هادی صالحی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در جمع سربازان قرار بگیرد و به درد و دل های این سربازان گوش داده و مشکلاتشان را برطرف نماید.

در این جلسه ابتدا مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان، خدمت سربازی را فرصتی بسیار خوب برای خود سازی و تعیین راه دانست و عنوان کرد: خدمت وظیفه عمومی، دورانی مقدس و سرنوشت ساز و فرصتی خوب برای تصحیح الگوی زندگی است که با دانایی و درایت می توان نهایت استفاده را از آن برد.

حجت الاسلام رضایی در ادامه عنوان کرددوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای کسب تجربه و استفاده بهینه از اوقات زندگی استو قانونمندی و قانونمداری و تابع مقررات بودن ازجمله موضوعاتی است که جوانان در این دوره با آن خو می گیرند.

در ادامه سرهنگ پاسدار سیدهادی صالحی فرمانده سپاه ناحیه فارسان به برخی از مشکلات سربازان گوش داده و دستورات لازم جهت رفع این مشکلات را ابلاغ نمود .

 این برنامه با قرائت نماز جماعت و تجلیل از 4 نفر از سربازان نمونه سپاه ناحیه فارسان پایان یافت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار