جانشین فرمانده بسیج ناحیه عمار:

اقامتگاهی برای اسکان موقت همراهان بیماران کرونایی در محله احمدآباد دایر شد

در این اقامتگاه همراهان بیماران از طریق بیمارستان قائم(عج) به ما معرفی می‌شوند و روزانه 60 نفر از از خدمات این اقامتگاه استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۱۳
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده بسیج ناحیه عمار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در این اقامتگاه همراهان بیماران از طریق بیمارستان قائم(عج) به ما معرفی می‌شوند و روزانه 60 نفر از از خدمات این اقامتگاه استفاده می‌کنند. در این راستا هر روز با یک میان وعده و یک وعده شام غذای متبرک حضرت از این عزیزان پذیرایی می‌شود. و برنامه‌های فرهنگی، مراسم عزاداری، اقامه نماز جماعت و مشاوره پزشکی و بهداشتی نیز برایشان در نظر گرفته‌ شده است
وی در ادامه بیان کرد: علاوه بر این آب میوه طبیعی برای بیماران کرونایی بیمارستان‌های مشهد تهیه و به تعداد زیاد توزیع میشود همچنین برای تعدادی بیمار نیازمند خرید دارو و کمک نقدی انجام شده است.
سرهنگ حامد افزود:با اشاره به کمک‌های شبانه: تا کنون 19 نیروی جهادی به منظور کمک به کادر درمان در بخش کرونا به بیمارستان‌ها اعزام شده‌اند.وی گفت: روزانه 4 نیرو نیز با بخش واکسناسیون همکاری دارند.
کپسول‌های امانی
به همت بسیجیان جهادگر طرحی با عنوان « سپهبد شهید سلیمانی» نیز اجرا می‌شود. جانشین فرمانده بسیج ناحیه عمار با اشاره به این موضوع گفت: طرح موردنظر با اولویت شناسایی و خدمات‌رسانی به بیماران و خانواده‌های نیازمند درگیر با کرونا در مناطق محروم به ویژه حاشیه شهر انجام شده است.
سرهنگ حامد توضیح داد: با کمک خیران و اهالی نیک‌اندیش مساجد 45 کپسول اکسیژن تهیه شده است که به صورت امانت در اختیار خانواده‌هایی که به آن احتیاج دارند قرار داده و شارژ آن‌ها نیز انجام می‌شود.ایشان به دیگر مساعدت‌های انجام شده در این مسیر اشاره کرد و گفت: علاوه بر اهدای ماسک و مشاوره پزشکی و بهداشتی، وام‌های قرض‌الحسنه به همراه 5 وام 20 میلیون ریالی به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا ارائه شده است.
سرهنگ حامددرپایان گفت: نیروهای ما با تهیه و توزیع بروشورهای آگاه‌سازی در مورد کرونا و تذکر زبانی و امر به معروف سلامت در اماکن عمومی به این هدف کمک می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار