حسین قاسمی
بازدید سردار زهرایی از فعالیت جهادگران در بیمارستان شفا؛
سردار زهرایی از روند فعالیت گروه های جهادی در ترمیم و بازسازی بیمارستان شفا برای پذیرش بیماران کرونایی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۴۶
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان، سرهنگ زبیدی، مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در بازدید و همراهی سردار زهرایی مسئول بسیج سازندگی سپاه کشور و فرماندهان نواحی اهواز   اظهار کرد: با شدت گرفتن وضعیت کرونا در سطح شهرستان و پر شدن ظرفیت بیمارستان ها با بررسی های صورت گرفته و جلسات تصمیم برآن شد با توان نیروهای جهادی بسیج سازندگی کار تعمیرات بیمارستان شفا اهواز که مدتی است متروکه و بلا استفاده مانده انجام گیرد.

وی بیان داشت: لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای ورود نیروهای جهادی و بسیجی به عرصه کمک به کادر درمان در طرح شهید سلیمانی این نیروهای جوان را فعال تر از قبل کرد تا با تعمیرات و تجهیز بیمارستان شفا در اهواز این بیمارستان را به مرکزی برای پذیرش بیماران کرونایی مبدل کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه نیروهای جهادی از ۷ صبح تا ۸ شب در این بیمارستان فعالیت دارند گفت: در حال حاضر ۵۰  گروه جهادی از نواحی غرب و شرق بسیج سازندگی سپاه در اهواز  تا پایان تعمیرات کار خود را انجام می دهند.

سرهنگ زبیدی  گفت:  روزانه ۱۰۰ نیروی بسیجی و جهادی بسیج سازندگی در نواحی غرب و شرق اهواز کار رنگ آمیزی، تعمیرات، گچ کاری و... بیمارستان را انجام می دهند و پس از آن تجهیز وسایل و لوازم مورد نیاز برای بیمارستان انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تلاش ما این است تا با نیت خیر این جوانان، حس نوع دوستی و خدمت به هم نوع برای رضای خداوند ان شالله تا روزهای آینده کار تعمیرات به پایان رسیده و بیمارستان شفا اهواز از حالت متروکه خارج شده و تبدیل به یک بیمارستان با تجهیزات کامل برای کمک به هم شهری های عزیزمان به ویژه بیماران کرونایی باشد.

شایان ذکر است بیمارستان شفا در جنوب شرقی شهرستان اهواز با مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰۰ متر مربع و سطح زیر بنای ۴۰۰۰متر مربع در منطقه شهر دانشگاهی اهواز واقع شده‌است. این بیمارستان یکی از مراکز درمانی و آموزشی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز از سال ۱۳۶۸ تحت عنوان مرکز مبارزه با سرطان عملاً مناسبت درمانی خود را آغاز نمود. لازم به ذکر است که این بیمارستان در سال ۱۳۵۸ با ۱۰۰ تخت مصوب احداث شد.

ارسال نظرات