خبرهای داغ:
امام جمعه طبس:

عزت و شوکت نظام ما از دوران دفاع مقدس است

حجت الاسلام محمدی: عزت و شوکت نظام ما از دوران دفاع مقدس است و حقا دفاع ما دفاع مقدس بود زیرا کشورهای مختلف دنیا جنگی ناجوانمردانه و نابرابر را علیه ما به راه انداختند.
کد خبر: ۹۳۷۴۵۴۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ،حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهر طبس در مراسم دیدار مسئولین ،بسیجیان و رزمندگان با امام جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این هفته گفت:عزت و شوکت نظام ما از دوران دفاع مقدس است و حقا دفاع ما دفاع مقدس بود زیرا کشورهای مختلف دنیا جنگی ناجوانمردانه و نابرابر را علیه ما به راه انداختن در واقع جنگی ظالمانه علیه مظلوم به همین خاطر دفاع ما دفاع مقدس بود.

 وی افزود :استکبار جهانی همه با هم متحد شدند و علیه ما به عنوان یک کشور نوپا جنگ را به راه انداختند ولی رزمندگان ما ضرب شصتی را نشان دشمن دادند که دشمن شکست خورد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدی عنوان داشت :وجود انگیزه های الهی در بین رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس موج می زد.گاها برخی رزمندگان ماه ها روی خود کار می کردند تا به آن معنویت لازم می رساند و برخی شهدا شهادت خود را پیش بینی می کردند.

وی خاطر نشان کرد :نظام ما در دفاع مقدس پایبند به مقررات بین المللی بود ولی دشمنان ما پایبند این امر نبودند و بار ها زنان و کودکان و مراکز مردمی ما را بمباران کردند به همین خاطر است که دفاع ما دفاع مقدس نام گرفته است.

امام جمعه طبس اشاره کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی هستیم ،بنابر این باید دانشگاه ها ،مدارس ،حوزه های علمیه از این فرصت در راستای ترویج فرهنگ های دفاع مقدس استفاده کنند.

وی گفت:دفاع مقدس یک سکه دو رو است که یک رو آن سرشار از سختی ها ،مشکلات و ویرانی و کشتار است ولی روی دیگر آن عزت،شوکت و افتخار در جهان است .شهدا کار حسینی کردند و ما باید کار زینبی کنیم.

همچنین در این دیدار سرهنگ دوم پاسدار علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس ضمن گرامیداشت این ایام، تقارن آن با اربعین حسینی را تسلیت گفت و اشاره کرد: ایام دفاع مقدس فرصتی است برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا زیرا ما هرچه داریم از برکت خون شهدای عزیز و رزمندگان و رشادتهای آنان است.

عزت و شوکت نظام ما از دوران دفاع مقدس است
وی افزود: دشمنان ما در طول انقلاب اسلامی هر گاه که نتوانسته اند عوامل قدرت ما را بزنند دست به تحریف آن زده اند و ما باید با گرامیداشت این هفته و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا،جانبازان ،رزمندگان و ایثارگران از تحریف آن جلوگیری کنیم.

خبازی خاطر نشان کرد :اوج افتخارات نظام انقلاب در دوران دفاع مقدس بود و دفاع مقدس یک گنجینه است که تمام نشدنی است و باید همه از دفاع مقدس برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بهره لازم را ببریم.

وی عنوان داشت :یکی از موضوعاتی که در این هفته دنبال خواهد شد جلوگیری از تحریف دفاع مقدس و تبیین موضوعات مختلف آن و وظیفه ما در قبال آن جلوگیری از تحریف است و ما از ظرفیت رزمندگان ایثارگران جانبازان در این هفته استفاده خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خاطر نشان کرد :آغاز تهیه و تدوین دانشنامه دفاع مقدس طبس ، تالیف کتاب پایان رنج‌ها ،بهینه‌سازی و آغاز ترمیم بلوار شهدا و میدان شهدا از جمله برنامه‌های ماندگار است.

وی افزود :دیدار با امام‌جمعه ،رژه خودرویی ،نهضت نذر خون، افتتاح واکسیناسیون خودرویی ،گل‌باران مزار شهدا، یادواره‌های شهدا ورزمایش کمک‌های مؤمنانه ازجمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس امسال می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار