خبرهای داغ:
در پی انتقاد نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف از روند ساخت بیمارستان خوسف؛

تسریع در ساخت بیمارستان خوسف در وزارت بهداشت پیگیری شد

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تسریع و سرعت بخشی در ساخت بیمارستان خوسف شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۰۵۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلسه ای به منظور پیگیری و تسریع در ساخت بیمارستان خوسف در وزارت بهداشت و درمان برگزار شد، در این دیدار مدیران وزارت بهداشت و بنیاد برکت و معاون دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند و آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و اعتبارات مورد نیاز بیمارستان خوسف مورد بررسی قرار گرفت.

 نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف نیز ابتدای شهریورماه طی دیداری که با اعضای شورای شهر و بخش های شهرستان خوسف داشت با اشاره به طولانی شدن روند ساخت بیمارستان خوسف ،افزود: حدود 10 سال است از احداث این بیمارستان می‌گذرد، اما همچنان خاک می‌خورد، علوم پزشکی و فرمانداری پیگیری کنند تا هرچه زودتر پروژه به سرانجام برسد.

خسروی تاکید کرد: فرماندار پیمانکار و علوم پزشکی را وادار به کار کنند تا زودتر به اتمام برسد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه اعتباری در بودجه امسال مجلس در اختیار نماینده گذاشته شد که 15 میلیارد تومان است و فقط باید در پروژه هایی که ردیف ملی دارند هزینه شود، گفت: مسکن و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی دو دستگاهی هستند که ردیف ملی دارند و از این طریق مبلغ دو میلیارد و 100 میلیون تومان برای بخش درمان و یک میلیارد و 750 میلیون تومان به بخش بنیاد مسکن خوسف اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار