خبرهای داغ:

ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه شهرستان بجنورد برگزار شد

مهدی الهی راد ؛ هفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا مفاهیم دوران دفاع مقدس را به نسل های جوان و نوجوان و همه اقشار مردم منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۲۳۷۳
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور معاونین و فرماندهان محترم حوزه های مقاومت بسیج در سالن جلسات سپاه شهرستان بجنورد برگزار شد.

در این نشست فرمانده سپاه شهرستان بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور و دفاع مقدس گفت ؛ حضور حماسه‌آفرین مردم ولایتمدار ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب و اسلام باعث شد دفاع مقدس به الگویی برای تمامی آزادی خواهان جهان تبدیل‌ شده و دشمنان انقلاب را ازآنچه کرده‌اند پشیمان کند.

مهدی الهی راد ادامه داد ؛ مسیری که در طول گذشت این چهل‌ ویک سال ار دفاع مقدس طی نمودیم ، نام و یاد شهدا بود ، که به ما کمک نمود و انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه های سیاسی ، اجتماعی و ... تضمین نمود.

وی افزود ؛ از آنجا که نسل جوان و نوجوان ما دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده‌ اند ، هفته گرامیداشت 8 سال دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا در این هفته پیام و مفاهیم دوران دفاع مقدس را به این نسل و همه اقشار مردم منتقل کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان بجنورد با اشاره اینکه یادگاران دفاع مقدس را باید احترام نمود و از تجربیات و خاطرات آن ها استفاده کرد گفت ؛ یکی از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس تجلیل از رزمندگان ، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس شهرستان بجنورد بوده که در این هفته برگزار شده و زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

الهی راد در ادامه به برنامه محوری مرکز استان برای غبارروبی مزار شهدا نیز اشاره و تصریح کرد ؛ غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای مرکز استان که با محوریت بنیاد شهید و امورایثارگران استان در اولین پنجشنبه هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد ، مزار شهدای شهرستان بجنورد واقع در جوار مطهر امامزاده سید عباس ابن موسی بن جعفر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی عطرافشانی و گلباران خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در پایان از همه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج خواست تا برنامه های این هفته را با رویکرد کمک رسانی به مردم و انتقال تفکر و فرهنگ دفاع مقدس و بسیجی در اقشار مختلف جامعه تنظیم نمایند و اضافه کرد ؛ معاونت فرهنگی و بسیج اصناف و ادارات سپاه شهرستان با همکاری ادارات و سازمان های شهرستانی  در هفته دفاع مقدس نسبت به فضا سازی محیطی و نصب بنر و پرچم  در سردرب ادارات خود و شهرداری‌ها در سطح شهر اقدامات لازم را به عمل آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار