خبرهای داغ:
در اردوی جهادی واکسینه می شوند

گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در ماژان خوسف

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از حضور گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تهران به مدت یک هفته در مناطق محروم شهرستان خوسف خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۱۴۵۴
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از حضور گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تهران خبر داد و گفت: این گروه جهادی به مدت یک هفته در مناطق محروم شهرستان خوسف در زمینه عمرانی ارائه خدمات خواهند داشت.

مهدی هنری بیان کرد: گروه جهادی شهید مومنی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در منطقه ماژان شهرستان خوسف در روستاهای پی رود و کریم آباد در عرصه عمرانی خدماتی از جمله ساخت و مرمت خانه محروم، ساخت سرویس بهداشتی و کانال کشی مزارع ارائه خواهند کرد.

وی عنوان داشت: این گروه جهادی از امروز ۱۸ شهریور ماه لغایت ۲۶ شهریور ماه به مدت یک هفته وارد استان و در منطقه‌ ماژان شهرستان خوست مستقر شده اند.

هنری افزود: اعضای این گروه جهادی حدود ۳۰ نفر است و برای سومین بار میهمان استان خراسان جنوبی هستند وی افزود این گروه در نوروز و تابستان سال ۹۸ در منطقه ماژان فعالیت داشته اند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته و امسال به دلیل شیوع کرونا اردوهای جهادی و حضور جهادگران در مناطق کم برخوردار مانند سال های قبل از کرونا نیست، اما جهاد و خدمت‌رسانی ادامه داشت و گروه‌های جهادی مختلف عمرانی، پزشکی، فرهنگی و... در بازه های زمانی مشخص و با حداقل افراد ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان حضور داشته و خدمت رسانی کردند.

وی ادامه داد: گروه های جهادی داخل استان نیز فعالیت خود را ادامه داده و هر شهرستان برای محرومیت زدایی از ظرفیت گروه‌های جهادی همان شهرستان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها