خبرهای داغ:
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی

برخورد تریلی با اتوبوس يك كشته و 4 مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: برخورد يك تریلی با اتوبوس مسافربري در محور مواصلاتی"فردوس به بجستان " يك کشته و 4 مجروح برجاي گذاشت.
کد خبر: ۹۳۷۰۱۴۱
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ"علیرضا رضایی" اظهار داشت: با اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع حادثه رانندگي در محور مواصلاتی"فردوس به بجستان" بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اعلام کرد: این حادثه ساعت 3:25 در محور فردوس به بجستان کیلومتر 30 گردنه افغو رخ داد که بر اثر این حادثه یک نفر فوت و 3 نفر مجروح شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده كردند يك تریلی با اتوبوس مسافربري برخورد کرده است که در اثر این حادثه يك نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست داده اند و 4 نفر مصدوم و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رضایی گفت: اتوبوس با 15 نفر مسافر از بندر عباس به مشهد در حرکت بوده است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار