خبرهای داغ:
مرتضی مقدسیان
نشست بصیرتی معرفتی هیئت عاشقان ولایت با حضور سرمربیان ،مربیان و سرگروههای صالحین رده های مقاومت بسیج در حسینیه شهدای بسیج نایین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۹۹۱۴
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " در این برنامه حجت الاسلام سیدعلی اکبر محسنی ،خطیب توانا و کارشناس اجتماعی رادیو معارف طی سخنانی به موضوع تربیت در مکتب عاشورا و درسها و عبرتهای نهضت حسینی اشاره نمود و گفت : اسلام فقط به روضه و سینه زنی آن پایدار نگردید، بلکه به اخلاق و روش تربیتی آن است که زنده مانده و رشد و نمو نموده است .

وی در بخش دیگری از سخنانش به جایگاه خانواده در اسلام پرداخت و گفت : کادر سازی که وظیفه محبان اهل بیت علیهم السلام است از خانواده شروع می شود و دین اسلام یک دین خانواده محور است.

حجت الاسلام محسنی ادامه داد : اینکه پیامبر اکرم(ص) از خانواده به یک بنا تعبیر نموده و محبوبترین بنا نزد خداوند را خانواده عنوان نموده اند این است که ، یک خانه باید دارای دو ویژگی باشد ،اولا اصل ساخت آن درست بوده و مصالح خوب در آن بکار برده شود و ثانیاً مهمتر از ساخت ، نگهداری آن است که ، مراقبت بیشتری را می طلبد .

در ادامه نشست تعدادی از حاضرین در جلسه سئوالاتی پیرامون موضوع ایراد نمودند که کارشناس برنامه نسبت به پاسخگوئی آن اقدام نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار