خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه فروش انجام شد:

تجدید میثاق با ولایت و دیدار با امام جمعه شهرستان فردوس

حجه الاسلام بابایی:شما افسران سپاه پیشگامان جنگ سخت و نرم هستید. رهبر معظم انقلاب فرمودند، من از سپاه راضی هستم . ایشان در ادامه سپاهیان را افسران و حافظان و پاسداران آرمان های امامین انقلاب و اسلام خواندند.
کد خبر: ۹۳۶۹۷۳۱
|
۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  تجدید میثاق با ولایت در اولین روز کاری فرمانده جدید ناحیه فردوس صورت گرفت که در اين ديدار كه تعدادي از پرسنل، فرمانده ناحيه را همراهي مي كردند به دیدار امام جمعه شهرستان فردوس رفتند.

دراين ديدار که در يك فضاي صميمي برگزار شد ابتدا حجت الاسلام  بابایی امام جمعه شهرستان فردوس  ضمن خوشحالي و خرسندي از اين ديدار دوستانه سپاه و بسيج را دو بازوي مهم ولايت دانست .

حجه الاسلام بابایی افزود :شما افسران سپاه پیشگامان جنگ سخت و نرم هستید. رهبر معظم انقلاب فرمودند، من از سپاه راضی هستم . ایشان در ادامه سپاهیان را افسران و حافظان و پاسداران آرمان های امامین انقلاب و اسلام خواندند.


سپس فرمانده  ناحیه فردوس جناب سرهنگ فاطمی نسب طی سخنانی گفت: امام جمعه هرشهر و هر دياري يك بازوي مهم و قدرتمند معنوي براي مجموعه بسيج و سپاه هستند كه انشاءالله اين وحدت و تعامل روز به روز و نسبت به گذشته محكم تر و با اقتدارتر انجام گيرد و خاري باشد در چشم دشمنان انقلاب و كساني كه چشم اين دو نهاد مقدس و ولايي را ندارند .
 فاطمی نسب افزود،روحانیت مکتبی و انقلابی را جلودار حرکت انقلاب تا کنون دانسته و ابراز داشتند ائمه جمعه و جماعات موثرترین عامل تاثیرگذار جهت تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار