خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج):

ارائه خدمت، با ایجاد دولت مقتدر توسط جریان انقلابی

جوادی شریف گفت: اکنون مسیر سختی در برابر نیروهای جریان انقلابی است و باید تلاش کنند تا از نقاط ضعف دولت گذشته درس گرفته و با ایجاد دولت مقتدر، شیرینی خدمت به کام مردم خوش آید.
کد خبر: ۹۳۶۹۵۹۵
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جوادی شریف مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ارتباط مجازی با خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س) بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، با عملیات روانی و ایجاد فشار اقتصادی، روانی و عملی به دنبال ایجاد خطای محاسباتی در تصمیمات کشور و ناکارآمد سازی دولت جدید هستند تا مردم و نظام دچار مشکلات اساسی شوند.

وی گفت: مشکلات موجود در کشور منجر به بی اعتمادی مردم نسبت به دولت می‌شود و واگرایی اتفاق می‌افتد.رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در داخل و خارج از کشور نیز در تلاش هستند تا افکار عمومی را در اختیار بگیرند.

مسئول سیاسی سپاه استان ادامه داد: مشکلات متعدد در جامعه سبب انباشت توقعات مردم از دولت جدید شده است و از سویی دیگر، حضور مردمی و جهادی رئیس جمهور در خوزستان، نشان دهنده تبدیل واگرایی در دولت گذشته به وحدت و همدلی میان آحاد جامعه است.

جوادی شریف افزود: آمریکا به بهانه مبارزه با تروریسم، حدود ۲۰ سال در افغانستان حضور داشت اما بلافاصله پس از خروج نیروهای آمریکایی، طالبان افغانستان را در ۱۱ روز اشغال کرد و واگرایی و عدم انسجام بین مردم و دولت باعث سقوط دولت اشرف غنی شد.

وی اضافه کرد: راهبرد آمریکا در منطقه، ایجاد دولت های ضعیف است. وجود دولت مقتدر جمهوری اسلامی ایران نه تنها به خودکفایی و پیشرفت در کشور منجر خواهد شد بلکه در منطقه هم اثرگذار خواهد بود و طبعا دشمنان نظام اسلامی آن را برنمی‌تابند و به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف هستند.

این مسئول یادآور شد: اکنون مسیر سختی در برابر نیروهای جریان انقلابی است و باید تلاش کنند تا از نقاط ضعف دولت گذشته درس گرفته و با ایجاد دولت مقتدر، شیرینی خدمت به کام مردم خوش آید.

وی با اشاره به سیاست ایران در مقابل افغانستان خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، ملاک، مردم افغانستان است. دولت ها می آیند و می روند. آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در افغانستان است تا باعث چالش دولت‌های منطقه بشود؛ اما راهبرد ایران در این موضوع گفتگوهای بین الافغانی است تا دولت وحدت ملی متشکل از چهار قومیت افغانی در افغانستان ایجاد شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار