خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ویژه تبریز:

اراده و تلاش بانوان بسیجی ستودنی و حیرت آور است

فرمانده سپاه ویژه تبریز با اشاره به تلاش بانوان بسیجی در پایگاه ها و حوزه های بسیج، اظهارداشت: اراده و تلاش بانوان بسیجی ستودنی و حیرت آور است.
کد خبر: ۹۳۶۷۵۰۱
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبداله شادی در آیین تکریم و معارفه تعدادی از فرماندهان حوزه های خواهران سپاه ویژه تبریز، افزود: در بازدیدهایی که از 158 پایگاه بسیج در طرح اعتلا داشتم به عینه اراده، تلاش و حماسه بانوان را در پایگاه های محلات از نزدیک دیدم و افتخار کردم که بانوان دارای چنین ظرفیت و روحیه ای هستند.

وی ادامه داد: در این شرایط کشور که بیماری کرونا و وضع معیشتی جامعه همه را درگیر کرده است، حماسه و تلاش بانوان التیام بخش آلام بسیاری از مردم آسیب دیده از وضع موجود شده و این ظرفیت ارزشمندی برای بسیج است.

شادی با قدردانی از تلاش همه بانوان بسیجی پایگاه ها و حوزه های مقاومت، بیان کرد: برای اعتلای انقلاب و گسترش آن در بعد جهانی ماموریتی بزرگ بر عهده هریک از بسیجیان است که باید در این راستا برنامه ریزی و حرکت کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود جابجایی فرماندهان حوزه ها را برای تحول آفرینی مهم دانست و گفت: این تحول ها پیشرفت هایی را حاصل خواهد داشت که باید برای رسیدن به آن چشم انداز ترسیم کرد تا بتوانیم در راستای تحقق آرمان ها با آن به خوبی حرکت و برنامه های بسیج را پیش ببریم.

در این آیین فرماندهان حوزه های حضرت زینب(س)، حضرت سمیه(س)، حضرت رقیه(س)، حضرت معصومه(س)، ام حبیبه(س) و الزهرا(س) سپاه ویژه تبریز تکریم و معارفه شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار