سفر سردار قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به بجستان

انسداد مبادی ورودی و خروجی استان خراسان رضوی

سردار قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی:مبادی ورودی و خروجی استان خراسان رضوی بسته شده است و از تردد کلیه خودروهایی که قصد ورود به استان خراسان رضوی را دارند جلوگیری بعمل خواهد آمد.
کد خبر: ۹۳۶۴۶۱۸
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار قربان زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی از اجرای محدودیت های تردد کرونایی در بجستان بازدید کرد و دستورات لازم در خصوص نحوه اجرای آن را صادر کرد.


قربان زاده افزود: مبادی ورودی و خروجی استان خراسان رضوی بسته شده است و از تردد کلیه خودروهایی که قصد ورود به استان خراسان رضوی را دارند جلوگیری بعمل خواهد آمد و این طرح تا اعلام ستاد مقابله با کرونا ادامه خواهد داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد پلیس شهرستان بجستان و همکاری فرماندار و سایر ادارات و نهادهای دولتی از مردم خواست که از سفر به استان خراسان رضوي خوداری کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

سردار قربان زاده در پایان این سفر دستورات لازم را در خصوص نحوه ی اجرای محدودیت‌های در شهرستان بجستان بعنوان دروازه ورودی استان خراسان رضوی ابلاغ و از مامورین مستقر در نقاط اجرای محدودیت‌ها اعم‌ از پلیس راه و مامورین فرماندهی انتظامی شهرستان خواست که با رعایت کلیه جوانب و رعایت حال مسافران از ورود آنها به استان جلوگیری بعمل آورده و آنان را راهنمایی کنند که ورود به استان خراسان رضوی امکان پذیر نمی باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار