خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

شهدای ما پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) هستند

همدان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه شهدای ما پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) هستند، گفت: شهید «سلیمانی» شعار «ما مرد میدانیم» را از مکتب امام حسین(ع) آموخت.
کد خبر: ۹۳۶۴۴۷۲
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

شهدای ما پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان امروز در مراسم روز جهانی شیرخوارگان حسینی که به یاد حضرت علی اصغر (ع) در پیاده‌رو بوعلی همدان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در اولین جمعه محرم در ۶ هزار و ۵۰۰ نقطه جهان در ۴۵ کشور این مراسم به صورت همزمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این روز به نام روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) نامیده شده است، گفت: مادران در این روز فرزندان خود را آورده‌اند که نذر راه امام حسین (ع) و فرزندان ایشان کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به وقایع کربلا و سالروز شهادت حضرت علی اصغر(ع) ابراز داشت: مراسم بزرگداشت حضرت قاسم (ع) مراسم «احلی من العسل» نیز در ۷۰۰ نقطه جهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در سال ۴۲ مبنی بر اینکه یاران من درگهواره هستند، گفت: همان بچه‌های در گهواره آنچنان جنگ را اداره کردند که شرق و غرب به زانو درآمدند و استکبار عقب نشست.

فاضلیان با بیان اینکه ما هم امروز به حجت بن الحسن(ع) عرض می‌کنیم یاران شما در گهواره هستند قیام کنید، عنوان کرد: امروز همه عالم به بن بست رسیده‌اند و از کسی کاری ساخته نیست و یک ویروس منحوس نامرئی همه را زمین‌گیر کرده است.

وی بیان کرد: امام زمان (عج) برای از بین بردن همه آلودگی‌ها همچون گناه، فساد ظلم، ستم، بی‌عدالتی، تبعیض و ... سرباز و نیرو می‌خواهد که امروز در گهواره هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر لزوم حلال بودن شیر مادر گفت: فرزندان با خوردن شیر پاک و حلال از یاران امام زمان(عج) خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز مادران بعد از ۱۴۰۰ سال شعار امام حسین (ع) را که «هیهات من ذله» است تکرار می‌کنند، گفت: ما فرزندان خود را به عشق امام حسین(ع) بزرگ می‌کنیم و اهل پذیرش ظلم و ستم سازشکار نیستیم و مرد میدان هستیم.

فاضلیان با بیان اینکه شهدای ما پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) هستند، شهید «سلیمانی» شعار «ما مرد میدانیم» را از مکتب امام حسین(ع) آموخت، تصریح کرد: امام حسین (ع) نیز زیر بار ظلم یزید نرفت.

وی با بیان اینکه یزیدیان آب را بر روی یاران امام حسین(ع) بستند، گفت: امروز شما مادران جمع شده‌اید تا یک بار دیگر با امام حسین (ع) و رباب بیعت کنید و به ایشان بگویید که ما فرزندانمان را در مکتب تو پرورش می‌دهیم و نذر راه تو خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه این بچه‌ها در روز ظهور امام زمان (عج) را با شعار «یالثارات الحسین» یاری خواهند کرد، گفت: مادران هنگام شیر دادن به فرزندان وضو داشته باشند و قرآن بخوانند که این مهم محقق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار