خبرهای داغ:
مسئول مهد قرآنی نورالثقلین شهرستان بهار گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

آغاز به کار مهد قرآنی نورالثقلین روستای حسین‌آباد عاشوری در سال تحصیلی جدید

مسئول مهد قرآنی نورالثقلین روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار از آغاز به کار مهد قرآنی نورالثقلین روستای حسین‌آباد عاشوری در سال تحصیلی جدید خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۴۳۹۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

آغاز به کار مهد قرآنی نورالثقلین روستای حسین‌آباد عاشوری در سال تحصیلی جدیدطاهره رضایی گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به آغاز به کار مهد قرآنی روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار در سال تحصیلی ۹۹ اظهار داشت: با محدودیت ثبت‌نام در تعداد نوگلان با توجه به شرایط کرونایی، مرکز قرآنی نورالثقلین پایگاه کوثر حسین آباد عاشوری کلاس‌های قرآنی خود را با ۱۰ نوآموز آغاز کرد.

وی تصریح کرد: مراسم افتتاحیه با حضورمادران نوگلان همراه بود تا مسائل مهمی که باید توسط خانواده و مهد در شرایط کرونایی رعایت و مورد توجه قرار گیرد، اطلاع‌رسانی شود.

مسئول مهد قرآنی نورالثقلین روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار ابراز داشت: ضدعفونی مداوم مکان در سالتحصیلی جدید درکلاس‌های قرآنی این مرکز هر روزه انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهدای جوایز مسابقه‌های مجازی پایگاه کوثر عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی و مسابقه حضوری نقاشی، مسابقه عکس زیبای شیرخواره حسینی و نقاشی‌های محرم به صورت مجازی برگزار شد.

رضایی گفت: با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان در مسابقه مجازی عکس شیرخوارگان حسینی و عکس‌های محرم در مراسمی توسط پایگاه کوثر و کتابخانه حکمت از برندگان تجلیل و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات