خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

رسالت امروز ما، انتقال پیام شهید سلیمانی به سمت تمدن نوین اسلامی است

امیری نژاد گفت: امروز رسالت سلیمانی، بردوش سپاه و بسیج و همه اقشار جامعه است تا این رسالت انقلابی را به سمت تمدن نوین اسلامی که دغدغه رهبری است برسانیم تا در پیچ تاریخی، تمدن اسلامی با موفقیت ایجاد شود.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۳۵
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مرتضی امیری نزاد، معاون سیاسی و مسوول روابط عمومی سپاه شهرستان بوئین زهرا در دیدار همراه با سرهنگ مهرعلیا فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا و حجت الاسلام پنجی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بوئین زهرا از مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت هفته خبرنگار با اشاره به رسالت حضرت زینب(س) بیان کرد: حضرت زینب(س) بانوی پیام رسان کربلاست که در جنگ سخت خود را بازنده میدان ندانست بلکه با کلام رسا و کوبنده پیام رسان عرصه عاشورا بود.

وی گفت: بانوی کربلا، مفسر و خطیب توانا بودند و در کارزار کربلا در مجلس یزید بسیار پیروزمندانه فرمود که چون منی با چون تویی سرسخن باز نخواهد کرد در حالیکه ایشان یک دایره المعارف اسلام بود و در جواب سخنان یزید ملعون، بدون شکایت فرمود؛ من هر چه دیدم زیبایی بود.

معاون سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در ادامه اظهار کرد: بانوی کربلا در میدان جنگ سخت و نرم رسالت خود را انجام داد و توانست عاشورا را زنده نگه دارد و امروز شالوده اسلام عاشوراست که بانوی پیام رسان کربلا توانست به عنوان خبرنگار، تمام وقایع را ثبت کند و پیام این واقعه را به گوش عالمیان برساند.

امیری نژاد با اشاره به رسالت خبرنگاران عنوان کرد: خبرنگاران، زبان گویا، چشم بینا و گوش شنوای دردهای جامعه ما هستند و نمی توانند در مقابل اتفاقات جامعه سکوت کنند بلکه باید مرهمی بر دردهای مردم باشند تا با انتقال مشکلات جامعه به مسوولان، درمان اصولی دردها را مطالبه نمایند.

وی افزود: خبرنگاران نقش خطیری در بیانیه گام دوم دارند و سخنگوی بیانیه گام دوم هستند که می توانند بیانیه گام دوم را تبیین و تشریح کنند. هدف این بیانیه این است که امروز ما از مرحله آزمون و خطا گذشته ایم و لذا باید مدیری انتخاب شود که با ارایه نقشه راهبردی مشکلات را حل کند و گره گشای معضلات جامعه باشد.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه صدای رسای جامعه هستند و بنظر بنده اولین مشکلی که به گوش مسوول نرسیده به گوش شما اصحاب رسانه می رسد چرا که خبرنگار موفق کسی است که مشکلات را مشکل خود بداند و بی شک به روز بودن خبرنگار عامل موفقیت خبرنگاران است.

امیری نژاد گفت: امروز تلاش همه ما این است تا سرباز خوبی برای نظام و سردار شهید سلیمانی باشیم. اگر دیروز فقط یک سردار سلیمانی داشتیم امروز هزاران سردار سلیمانی رشد کرده و امروز رسالت سلیمانی، بردوش سپاه و بسیج است تا این رسالت انقلاب را به سمت تمدن نوین اسلامی که دغدغه رهبری بوده برسانیم تا در پیچ تاریخی، تمدن اسلامی با موفقیت ایجاد شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار