مدیرعامل سازمان عمران تبریز خبر داد

افتتاح سه پروژه زیرساختی سازمان عمران در سال جاری

مدیرعامل سازمان عمران تبریز از افتتاح سه پروژه زیرساختی شهرداری تبریز در 4 ماه اول سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۲۳۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

‍ به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربیجان شرقی به نقل از روابط عمومی امور ارتباطات سازمان عمران، بابک شریفی اظهار کرد: پل مرحوم مهندس اشرف‌نیا، با گستره یک‌و نیم کیلومتری از هتل شهریار تا زندان مرکزی تبریز است که پس از تکمیل آن توسط چندین پیمانکار سازمان عمران، شاهد افتتاح آن در سال جاری بودیم.

وی افزود: با افتتاح این پروژه، مسیر تردد چایکنار به جاده‌ ائل‌گلی تسهیل شده و در کنار آن از حجم بار ترافیکی تحمیل‌شده به پل کابلی تبریز کاسته شده است.

شریفی با اشاره به پروژه تعریض جاده آناخاتون-اسپیران اعلام کرد: تعریض جاده آناخاتون-اسپیران، یکی دیگر از پروژه‌های زیرساختی شهرداری تبریز در حوزه مسیرگشایی و حمل و نقل که سالیان سال به عنوان مطالبه‌ای عمومی مطرح شده بود که به طول 4.5 کیلومتر و با اعتبار 22 میلیارد تومان، در هفته جاری به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد : این مسیر به دلیل ازدحام و تردد خودروهای سنگین، همواره بستر تصادفات جاده‌ای و بروز خسارات جانی و مالی بود که با تعریض آن این خطر رفع شده است.

شریفی یادآور شد: کافه هنر مقبره‌الشعرا به عنوان پروژه‌ای جانبی در جوار این مجموعه فرهنگی و تاریخی، پروژه دیگر شهرداری تبریز با اعتبار 40 میلیارد ریال بود که توسط سازمان عمران تبریز اجرایی و در هفته جاری به بهره‌برداری رسید.

وی تأکید کرد: سازمان عمران تبریز، بازوی توانمند عمرانی شهرداری تبریز است‌ که‌ بسیاری از پروژه‌های بزرگ شهری را به اجرا درآورده و تحویل شهروندان داده است.

مدیرعامل سازمان عمران تبریز یادآور شد: هم‌اکنون نیز چندین پروژه مهم در دست اجرا داریم که از آن جمله می‌توان به پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش، رمپ خروجی یوسف آباد، پایدارسازی ترانشه اتوبان پاسداران و خیابان اتصال فرشته به بلوار دوکمال اشاره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار