خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نطنز در جلسه آیین تجلیل از خبرنگاران:

خبرنگاری شغل چالش زا اما تأثیر گذار است

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز گفت : شغل خبرنگاری شغلی چالش زا اما اثرگذار است و این موضوع رسالت آنان را سنگین تر نموده و نقش بزرگی در خنثی کردن توطئه دشمنان دین و اسلام دارند.
کد خبر: ۹۳۶۴۰۱۰
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار داشت: امروزه در میدان جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی که از سوی دشمنان مورد هجمه قرار داریم، این خبرنگاران هستند که می‌توانند با روشنگری و آگاه ساختن مردم، آنان را به سوی راه درست هدایت کنند.

شبانی زاده افزود: امروزه در میدان جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی که از سوی دشمنان مورد هجمه قرار داریم، این خبرنگاران هستند که می‌توانند با روشنگری و آگاه ساختن مردم، آنان را به سوی راه درست هدایت کنند.

فرمانده سپاه نطنز تصریح کرد: انتقاد در بطن و روح خبرنگاری است و اگر قرار است از مسئولی انتقاد شود باید دلسوزانه و در جهت تکامل و رشد منطقه یا جامعه باشد.

وی اضافه کرد: اهمیت و ارزش یک خبر را یک خبرنگار متعهد و مخلص می تواند تشخیص دهد و برای انتقاد ابتدا باید اصول و اخلاق خبرنگاری رعایت شود و نهایتا پیشرفت امور را دربر داشته باشد.

 سرهنگ پاسدار شبانی زاده در پایان از  خبرنگاران شهرستان تقدیر بعمل آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار