فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران مطرح کرد:

تلفیق نشاط و آموزش برای نوجوانان آینده ساز در پایگاه بسیج شهید چمران

فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران نشاط آفرینی و آموزش مهارت های کاربردی به نوجوانان بسیجی را از اهم فعالیت های بسیجیان منطقه خلج آباد کرج در تابستان دانست.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۷۳
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

برادر بسیجی محمود عبدی، فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از کرج، نشاط آفرینی و آموزش مهارت های کاربردی به نوجوانان بسیجی را از اهم فعالیت های بسیجیان منطقه خلج آباد کرج در تابستان دانست و گفت: به حول قوه الهی و با کمک بسیجیان جهادگر موفق شدیم یک محیط علمی، ورزشی و فرهنگی را در یک سوله بزرگ برای مردم خلج آباد کرج مهیا کنیم.

وی ادامه داد: این فضای آموزشی سرپوشیده و باز به مساحت 140 متر، دارای تهویه مناسب و شامل اتاق هایی از قبیل مکان بازی (فوتبال، هندبال و والیبال)، محل تشکیل کلاس های آموزش کار تشکیلاتی و سواد رسانه و نیز بازی های رایانه ای است. هدف از اجرای برنامه های متنوع برای نوجوانان جذب و تربیت صحیح نسل آینده است.

عبدی عنوان کرد: به منظور تقویت انگیزه نوجوانان جهت حضور در مساجد، گروه های هنری مانند گروه سرود شهید بهنام محمدی را راه اندازی کردیم و در سطح استان و کشور به موفقیت های مهمی دست پیدا کردیم. در همین راستا اردوهای مناطق تفریحی هفت چشمه و اردوگاه شهید رجایی نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

 تلفیق نشاط و آموزش برای نوجوانان آینده ساز در پایگاه بسیج شهید چمران

فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران مطرح کرد: ما توانسته ایم با استفاده از ظرفیت های محلی و مردمی اساتیدی را در زمینه های مختلف علمی و هنری برای آموزش تخصصی فتوشاپ، مداحی و مهارت های رفتاری و نیز کلاس های تقویتی درسی شناسایی کنیم و به صورت رایگان به 40 نوجوان منطقه خلج آباد خدمات آموزشی ارائه دهیم.

مربی طرح شهید بهنام محمدی در پایان از ارتباط گیری با خانواده بسیجیان شرکت کننده در طرح تابستانه خبرداد و افزود: تعامل با خانواده ها در جهت رفع مشکلات رفتاری نوجوانان و بهبود و تقویت مهارت های تربیتی و آموزشی آنان در قالب نشست های مشترک از دیگر ویژگی های این طرح تابستانه است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار