خبرهای داغ:
طاهره گرگیان محمدی
دکتر الهام آزاد در نشست صمیمی با نخبگان بسیجی خواهر نایینی
همزمان با هفته عفاف و حجاب ، جمعی از نخبگان بسیجی نایین با دکتر الهام آزاد نماینده مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۵۷۴۲۴
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین "در نشستی که به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور جمعی از نخبگان بسیجی در حسینیه شهدای بسیج نایین برگزار شد ،سرکار خانم الهام آزاد نماینده مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی به نقش نخبگان و مدیران بسیج در ترویج حجاب اسلامی و مقابله هوشمندانه در برابر فرهنگ منحط بد حجابی غربی پرداخت ودر ادامه جلسه  اقدامات و انتظاراتی که جامعه از سران قوا در مقوله بد حجابی و مشکلات اجتماعی توسط حاضرین مورد نقد و بررسی  و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 نماینده مردم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک در بخشی از سخنرانیش گفت : حجاب پیام عفت است و شخصیت وجودی و خدا ترسی زن مسلمان به واسطه آن شناخته می شود .

وی گفت : به واسطه حجاب است که مردان جامعه نه تنها چشم طمع به چنین بانوئی را نخواهند داشت بلکه پاکی و نجابت وی ستایش شده و زن در این سنگر از تیر نگاههای زهرآلود و سخنان آزاردهنده و برخوردهای اراذل جامعه مصون خواهد ماند و آرامش و امنیت درونی او برقرار خواهد شد.

دکتر الهام آزاد با بیان اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت  گفت :برعکس آنچه مخالفین حجاب خرده گیری می کنند ،حجاب موجب فلج شدن نیمی از جامعه نیست ، حکم اسلام در رابطه با حجاب منعی بر هیچ گونه فعالیت اجتماعی یا اقتصادی ندارد ،آنچه موجب فلج شدن اجتماع است بی حجابی و ترویج روابط آزاد جنسی و آلوده کردن محیط کاری به لذت جوئی های شهوانی است .

وی خطاب به نخبگان بسیجی و فرماندهان پایگاههای مقاومت با برشمردن راهکارهای دعوت به حجاب در جامعه گفت : آشنائی با فلسفه و حدود حجاب اسلامی ، رعایت اخلاق اسلامی در برخورد با افراد ، آشنائی با روشهای صحیح هدایت و ارشاد ،از جمله مهمترین مسائلی است که باید ضمن دارا بودن آن در وجود خود ،دیگران را به رعایت آن دعوت نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار