خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

برگزاری اردوهای جهادی با رویکرد مقابله با ویروس منحوس کرونا

دانشجویان بسیجی استان درتابستان امسال پیش بینی برگزاری اردوهای جهادی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی را دارند که با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا با رویکرد مقابله با ویروس از طریق آموزش و فرهنگ سازی خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۵۶۶۶۱
|
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ابوذر صلاحی مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به برخی برنامه های بسیج دانشجویی در تابستان 1400 اظهار داشت: دانشجویان بسیجی استان در تابستان امسال هم پیش بینی برگزاری اردوهای جهادی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی را دارند که این اردوها با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا با رویکرد مقابله با ویروس از طریق آموزش و فرهنگ سازی خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه دانشجویان جهادی رشته های پزشکی و درمانی استان آمادگی کامل برای کمک به انجام واکسیناسیون مردم را دارند و در این زمینه به علوم پزشکی کمک خواهیم کرد، گفت: علاوه بر این در مراکز درمانی هم هر جا نیاز به کمک گروه های جهادی باشد دانشجویان جهادگر آمادگی برای حضور دارند.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دانشجویان جهادگر استان تاکنون در زمینه مقابله با ویروس کرونا نیز اقدامات خوب و موثری را انجام دادند، افزود: تهیه و توزیع بسته های غذایی در مناطق محروم به ویژه حاشیه شهرها و خدمات آموزشی که به دانش آموزان نیازمند داشتند تنها بخشی از این اقدامات بوده است.

 

صلاحی با بیان اینکه امسال با رعایت دستورالعمل ها و با نگاه محرومیت زدایی و رفع آسیب های ناشی از ویروس کرونا قرار شده است که تعدادی گروه جهادی به مناطق هدف اعزام شوند، اظهارداشت: این گروه ها در زمینه آگاهی بخشی، آموزش مسائل بهداشتی و محرومیت زداییو آموزشی و فرهنگی به ارائه خدمت و فعالیت خواهند پرداخت.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه از اواخر تیرماه آغاز و تا اواسط شهریور ادامه خواهد داشت، افزود: با توجه به شرایط کرونایی، پیش بینی می کنیم حداقل 10 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شوند.

 

مسئول بسیج دانشجوی خراسان جنوبی این را هم گفت که در حال حاضر تعداد 30 گروه جهادی دانشجویی ثبت شده و فعال در خراسان جنوبی وجود دارد.

 

منبع: شبستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار