خبرهای داغ:
معاون اول دادستان کل کشور:

امروز عده‌ای در داخل کشور به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند

نهاوند-معاون اول دادستان کل کشور گفت: امروز عده‌ای در داخل کشور به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند و جنایات آنها را در حق ملت ایران نمی‌بینند، هرچند مردم در انتخابات اخیر جواب فریب خوردگان غربی را دادند.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۷۲
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
امروز عده‌ای در داخل کشور به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سید‌محسن موسوی در یادواره شهدای هفتم تیر و گرامیداشت شهیدان آیت‌الله بهشتی و آیت‌الله حیدری در مصلی شهرستان نهاوند اظهار داشت: مردم انقلابی و ولایت‌مدار نهاوند در همه صحنه‌های قبل و بعد از انقلاب تاثیر‌گذار بودند.

وی افزود: مردم نهاوند همیشه نگین غرب کشور در عرصه‌های انقلابی و مطالبه‌گری بوده‌اند به طوری که قبل از انقلاب تنها گروه انقلابی مبارز به نام ابوذر از این شهرستان برخواست و با حکومت طاغوت مبارزه و مقابله کردند.

معاون اول دادستان کل کشور با اشاره به اینکه علما و جوانان نهاوند بعد از انقلاب هم خوش درخشید و تنها امام جمعه و نماینده شهید غرب کشور نیز آیت‌الله حیدری از دیار نهاوند بود، بیان کرد: جوانان انقلابی و مبارز نهاوند در طول دوران دفاع مقدس با نثار خون خود و تقدیم بیش از ۸۵۰ شهید سرافراز  درس بزرگی به دشمنان ملت ایران دادند.

وی گفت: شهید آیت‌الله حیدری یکی از روحانیون نخبه و با علم روز در دوران خودش بود و به همین خاطر مورد وثوق حضرت امام خمینی (ره) و مردم قرار گرفت و سرانجام در همین راه جان خود را نثار انقلاب کرد.

موسوی با اشاره به اینکه دشمنان ملت ایران از همان روز‌های اول انقلاب با تمامی قوای نظامی، سیاسی، اقتصادی و فکری در مقابل ما ایستادند، عنوان کرد: ما باید جنایات آن‌ها به خصوص جنایات آمریکا را نسل به نسل نقل کنیم.

وی اظهارداشت: متاسفانه امروز عده‌ای در داخل کشور به دنبال تطهیر چهره آمریکا هستند و جنایات آن‌ها را در حق ملت ایران نمی‌بینند، هرچند مردم در انتخابات اخیر جواب فریب خوردگان غربی را در داخل و خارج از کشور دادند.

معاون اول دادستان کل کشور با اشاره به انتخاب رئیس جمهور جدید در کشور مطرح کرد: همانطور که همه ما می‌دانیم آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه بدون اغماض با مفاسد اقتصادی مبارزه کرد، ان‌شاالله در قوه مجریه هم به دنبال بهبود رفاه و معیشت مردم خواهد بود.

وی گفت: انتخابات اخیر تیر خلاصی بود بر قلب دشمنانی که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منع کردند و یا تعدادی از فریب خوردگان داخلی  و خارجی که به دنبال مایوس کردن مردم بودند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار