تا انتخابات| مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

حضور حداکثری کشور را قوی می‌کند/با انتخاب مدیر تحول خواه و تحول آفرین گره مشکلات باز می‌شود

ساری-مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات گفت:با انتخاب مدیر تحول خواه و تحول آفرین گره مشکلات باز می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۸۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازمازندران، سلسله نشست‌های بصیرتی و روشنگری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در دفتر خبرگزاری بسیج مازندران با حضور کارشناسان مسائل سیاسی حول محور‌های حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب درست، راه اندازی شد.

خبر

حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در این نشست ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز  گفت: امروز نه تنها نخبگان بلکه همگان چه مرد و چه زن تکلیف دارند که برای دعوت مردم به پای صندوق رای  تلاش کنند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه حضور حداکثری به دو جهت موثر است افزود: دشمن برای حضور حداقلی در انتخابات تلاش می‌کند و در این راه هزینه می‌دهد و یا برای اینکه طیف و جریانی خاصی رای بیاورد هزینه می‌دهد چرا که میخواهد جامعه را ضعیف بکند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه رای  مردم و حضور حداکثری حاکمیت و جامعه را قوی می‌کند، ادامه داد:دشمن از طرق‌های مختلفی وارد می‌شود یک بار با لبخند و بار دیگر با دست چدنی که روکش مخلمی  قرار داد وارد می‌شود، لذا باید مراقب فریب‌ها و حلیه‌های آن بود.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه معیار ولایت و  منویات، ولی فقیه است، تصریح کرد: راه برون رفت از وضعیت موجود و حل مشکلات تشکیل دولت جوان مومن انقلابی حزب اللهی است که میتواند گله مندی ها، دغدغه‌های مردم را  با شایسته سالاری و جوانگرایی و اعتماد به ظرفیت داخلی، کاهش و رفع کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی خدمات بزرگی داشته است، خاطرنشان کرد: دشمن همیشه در حال سیاه نمایی دستاورد‌های انقلاب است.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به گلایه مندی مردم، خاطرنشان کرد:گلایه‌های مردم درست و به حق است، ولی نمیتوان گفت که پس از چهار دهه انقلاب کاری برای مردم نکرد. در دورترین روستاها، امکانات و خدمات رفته است.  

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: عزت و استقلال کشور در حوزه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی و ... از دستاورد‌های انقلاب است که دشمن در تلاش است تا مردم این دستاورد‌ها را نبینند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه مشکلات بخاطر عدم انتخاب درست است، اضافه کرد: در یک عرصه‌ای کسانی انتخاب شدند که توانایی اجرایی کار را نداشتند. این بار کسانی را انتخاب کنیم که توانایی اجرای کار را داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا  با تاکید بر اینکه اگر درست انتخاب کنیم گره مشکلات باز می‌شود، گفت:  ما باید مدیر تحول خواه و مدیر که اشراف بر همه مسائل داشته باشد، انتخاب کنیم تا مشکلات رفع شود.

حجت الاسلام تسخیری در پایان سخنان خود با تصریح بر اینکه صندوق رای متعلق به نظام اسلامی است که پای آن خون‌های مقدسی   مثل خون شهید حاج قاسم ریخته شده است تا  نظام و مردم عزت پیدا کنند، خاطرنشان کرد: مردم نشان دادند که عاشق و دلداده نظام هستند لذا اگر گلایه‌مند هستیم برای راه برون رفت از مشکلات باید پای صندوق رای نظام بیاییم تا نامزدی شایسته انتخاب بشود که بتواند گره‌ها را باز کند.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار