نماینده ولی فقیه در مازندران:

تشکیل دولت کریمه با انتخاب آگاهانه محقق می‌شود /کاندیدای جبهه انقلاب هماهنگ‌تر شوند

ساری-نماینده، ولی فقیه در مازندران با تصریح بر اینکه حداکثری اولویت اول است، افزود: انتخاب اصلح با ویژگی‌ها و شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اولویت دوم ما است تا دولت کریمه و جوان انقلابی محقق شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۶۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با آغاز دهه کرامت، آئین بزرگداشت و تجلیل از روحانیون رزمنده دوران دفاع مقدس و نیز طلبه‌های بسیجی جهادی استان با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، به همت سازمان بسیج طلاب سپاه استان و با مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های متولی همزمان به صورت ارتباط تصویری با سراسر استان  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

آیت الله محمدی لائینی در این همایش با تبریک دهه کرامت  با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد گفت: ان شاء الله شاهد یک انتخابات پرشور دشمن شکن باشیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با تصریح بر اینکه  حضور همگانی و حداکثری اولویت اول است، افزود: انتخاب اصلح با ویژگی‌ها و شاخص‌هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اولویت دوم ما است تا دولت کریمه و جوان انقلابی محقق شود.
 
آیت الله محمدی لائینی در ادامه با بیان اینکه امیدآفرینی و رفع مشکلات با تشکیل دولت جوان انقلابی امکان پذیر است، خاطرنشان کرد:انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است لذاوظیفه و تکلیف سنگینی که بردوش ما گذاشته شده است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران گفت: شیطان با تمام اعوان و انصار خود به میدان آمده است و برای مایوس کردن مردم و عدم مشارکت در انتخابات سنگ تمام گذاشته است لذا موظف هستیم در مقابل شیطان بایستیم.

آیت الله محمدی لائینی با تصریح بر اینکه مردم، ولی نعمت هستند، خاطرنشان کرد:جمهوریت و اسلامیت یک اصل مهم است و نباید اجازه بدهیم بعد جمهوریت کمرنگ شود چرا که اگر این تفاق بیفتد انقلاب اسیب می‌بیند.

خبر

نماینده، ولی فقیه در مازندران گریزی هم به تاریخ و همراهی مردم با امام زد و ادامه داد: مردم در تمامی میدان‌ها به امام و رهبر معظم انقلاب آری گفتند لذا برکات این آری گفتن را در انقلاب دیده ایم که عزت و اقتدار ایران اسلامی از برکات آری گفتن مردم به امامین انقلاب است.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اعتراف دشمن مبنی بر اینکه سیاست‌های انقلاب اسلامی فراگیر شده است، اضافه کرد: دشمن  با هزینه‌های هنگفتی که در مقابل سیاست انقلاب اسلامی خرج کرده، شکست خورده است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه امام مردم را کشف کرد و به آنان امید و اعتماد داشت، خاطرنشان کرد: امام مردم را پای کار آورد و مردم در صحنه‌ها حاضر شدند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه مردم نیز امام را کشف کردند، گفت: مردم هم گفتند آن کسی که عزت و استقلال به آن‌ها میدهد امام است؛ لذا انقلاب اسلامی بوجود آمد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران مختص به ایران نیست بلکه انقلاب مستضعفین جهان است، لذا بسیج نیز بسیج مستضعفان جهان است از همین رو دشمن از مدل حکومت ایران می‌ترسد.

آیت الله محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید قدردان رهبر معظم انقلاب باشیم، خاطرنشان کرد: پیوند مردم با امام امت همیشه پیروزی می‌آورد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه با ید به جوانان اعتماد کرد، گفت: اگر بی رغبتی از مردم نشان داده میشود بخاطر عملکرد بد مسئولان است که مردم را ناراضی کردند. اما مردم مشکلات را به پای نظام و انقلاب نمی‌گذارند بلکه آنان را از چشم مسئولان می‌بینند.
 
به گفته آیت الله محمدی لائینی کاندیدای جبهه انقلاب باید یک دست تر و هماهنگ تر شوند.

به گزارش بسیج، در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای روحانی دفاع مقدس و مدافعان حرم استان مازندران نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها