نماینده ولی فقیه در مازندران:

جامعه عشایری خدمتگزار هستند /باید راندمان کار عشایری را افزایش داد

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه عشایرها با توجه به طبیعت گردی انسان های صاف و خالصی هستند، گفت: این جامعه هدف خدمتگزار بوده  اما متاسفانه برخوردار از مزایا نیستند.
کد خبر: ۹۳۴۳۳۹۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مسئول سازمان بسیج عشايري سپاه کربلا به همراه هیئت اندیشه ورز این سازمان به مناسبت ۲۹ اردیبهشت و روز بسیج عشايري،  با آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله محمدی لائینی با اشاره به زندگی عشایری و  مشکلاتی که گرانی ها برای دام و کشاورزی عشایر به وجود آورده است، گفت:تنگناهای اقتصادی باعث مشکلاتی برای مردم شده است اما زندگی عشایری به خاطر ساده زیستی،و به دور از تجملات هستند، کمتر دچار اسیب می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با تصریح بر اینکه شیوه زندگی عشایری با سایر مردم متفاوت است، افزود: وظایفی در قبال عشایر داریم و نظام می بایست برای بهبود زندگی  عشایری به وظیفه خود عمل کند. لذا نیاز به سیاست گذاری در این زمینه است.

آیت الله  محمدی لائینی باتاکید بر اینکه خدمات و مزایای لازم را باید برای عشایرها در نظر گرفت، ادامه داد:باید راندمان کار عشایری را بالا برد چرا که این قشر تولید کننده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه عشایرها با توجه به طبیعت گردی انسان های صاف و خالصی هستند، گفت:عشایرها فرصت خوبی برای جامعه هستند،که این جامعه هدف خدمتگزار بوده  اما متاسفانه برخوردار از مزایا نیستند.

آیت الله محمدی لائینی با تصریح بر اینکه باید به صورت میدانی از مشکلات عشایری باخبر شد، افزود: باید دغدغه مشکلات عشایر را داشت و برای رفع مشکلات آنها با روحیه جهادی و مردمی کار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران ورود بسیج به قشر عشایری را ضروری دانست و ادامه داد: بسیج باید طوری به مردم و جامعه عشایری خدمت کند که روحیه امید و اعتماد به نظام را بالا ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار