خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسيج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا عليه السلام

تلاش براي برطرف کردن مشکلات امروز جامعه تمرين قبل از ظهوراست که توسط امثال شهيد سليماني انجام ميگيرد

حجت الاسلام رحيم آبادي با بيان اينکه امسال آزمون مهمي به نام انتخابات پيش روي ما قرار دارد گفت مقدمات ظهور در حال فراهم شدن است و ما بايد شکرگزار نظام باشيم چرا که ان شاالله بزودي به حکومت حضرت متصل خواهدشد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۵۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبي، حجت الاسلام والمسلمين مهدي رحيم آبادي در مراسم احياء شب بيست و يکم ماه مبارک رمضان در مسجدجامع توحيد بيرجند با بيان اينکه مقدمات ظهور حضرت ولي عصر ارواحناله الفداء ان شاالله در حال فراهم شدن است اظهار داشت ما بايد شکرگزار نظام مقدس جمهوري اسلامي باشيم چرا که به برکت اين نظام مقدس مقدمات ظهور در حال فراهم شدن است و ان شاالله به زودي اين حکومت به حکومت حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف متصل خواهد شد.

 

وي افزود طبق روايات از اهل بيت عليهم السلام مشکلات شما توسط کساني که منتظران واقعي ظهور هستند يکي پس از ديگري حل خواهد شد. اين کار تمرين قبل از ظهور است که با عنايات مقام ولايت و توسط منتظران واقعي مثل شهيد سليماني انجام خواهد شد.

حجت الاسلام رحيم آبادي با اشاره به اينکه تمام اﺋمه ما آمده بودند تا بشريت بهترين تقديرها نصيبشان شود گفت اما مردم در زمان اهل بيت عليهم السلام درگير امور خودشان بودند و از اين امر مهم بي نصيب ماندند اما پيروان اهل بيت در عصر حاضر به کمک رهنمودهاي اﺋمه و به برکت اين نظام مقدس متوجه اين موضوع شده اند و ان شاالله با پيروي از ولي فقيه که درحقيقت ناﺋب اهل بيت در عصر حاضر است به اين مهم ناﺋل خواهند آمد.

وي با برحذر داشتن مردم از انتخاب افرادي که به پروژه نفوذ در کشور دامن خواهند زد افزود يک مدير مدرسه خوب بچه هاي ما را مسجدي مي کند اما يک مدير مدرسه فاسد و نفوذي بچه هاي ما را نيز فاسد و منحرف مي کند چه برسد به مديران کشوري که اختيارات آنان نيز فراوان است.

مسﺋول سازمان بسيج مساجد و محلات سپاه انصارالرضا عليه السلام در اهميت شب هاي قدر اظهار داشت شب قدر وقت يادگيري و تفکر است و اين مراسمات نيز براي آگاهي دادن به يکديگر است و تفکر و توسل به اهل بيت عليهم السلام به برکت اين شب ها بايد در وجود ما تصبيت شود و تمام توجه ما بايد در زندگي وقف اﺋمه اطهار شود تا اﺋمه نيز توجهشان معطوف به ما شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار