مدیرکل انتقال خون استان البرز خبر داد؛

افزایش ۶۰ درصدی اهدای خون در استان البرز

مدیرکل انتقال خون استان البرز از افزایش 60 درصدی اهدای خون در این استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۳۵۸۶
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکترمیرمحمدعلی حسینی، مدیرکل انتقال خون استان البرز از افزایش 60 درصدی اهدای خون در این استان از ابتدای سال 1400 تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا، بیماران نیازمند به خون و فرآورده های حیات بخش را فراموش نکنید.

افزایش ۶۰ درصدی اهدای خون در استان البرز

وی از هم استانی ها خواست با مراجعه به مراکز اهدای خون، گام های موثری در راستای بهبود و ادامه زندگی بیماران بردارند و افزود: سال های گذشته مراکز اهدای خون در شب های ماه مبارک رمضان نیز فعال بود اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت تردد، این مراکز طبق ساعات کاری در روزهای قبل فعال خواهند بود.

مدیرکل انتقال خون استان البرز با بیان اینکه در صورت اتخاذ تصمیمات جدید در خصوص ساعات کاری این مراکز، اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد، اعلام کرد: پایگاه مرکزی انتقال خون واقع در 45 متری گلشهر، چهارراه گلزار غربی، روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت هشت صبح الی 18:30 فعال خواهد بود.

حسینی ادامه داد: مرکز جامع مهربانو واقع در گوهردشت، خیابان قائم (داریوش)، کوچه آریا روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت هشت صبح الی 13:45 و پایگاه توحید واقع در ضلع شرقی میدان توحید نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت صبح الی 13:30 و روزهای پنج شنبه از ساعت هشت صبح تا 12:30 در خدمت اهداکنندگان خون خواهد بود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار