خبرهای داغ:
مسئول راهیان نور سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت : خادمین شهدا استان اصفهان بصورت خودجوش در قالب اردوی جهادی در منطقه سی سخت به میدان آمده اند و در راستای بازسازی این منطقه پیشگام شده اند.
کد خبر: ۹۳۳۰۷۴۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سرهنگ عباس محمدی مسئول راهیان نور سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: با توجه به اینکه اردوی راهیان نور موقتا متوقف شده است، خادمین شهدا استان اصفهان بصورت خودجوش در قالب اردوی جهادی و راهیان هم دلی درمنسی سخت  به میدان آمده اند و در راستای بازسازی این منطقه  پیشگام شده اند.

مسئول راهیان نور سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان نیز خادمان شهدا و گروه های جهادی نیز در راستای مقابله با کرونادر طول یک سال گذشته  دست به کار شده اند و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه اصفهانی ها روحی بلند و عاشق خدمت هستند، گفت: افراد بسیاری چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی درخواست حضور داوطلبانه برای خدمت به مردم می دهند.

 محمدی افزود: تداوم راه شهدا و الگو گیری از مرام و مسلک این بزرگ‌مردان و دلاوران جبهه ایثار و شهادت ضامن امنیت و بقای انقلاب و نظام است.

وی در پایان گفت: خادم الشهدا استان اصفهان اولین گروهی بودند که در منطقه سی سخت به یاد ایام راهیان نور حضور پیدا کردند  و به توفیق الهی امیدوارند  هرچه زودتر بازسازی صورت بگیره و مردم این منطقه  آرامش لازم را  پیدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار