فرمانده سپاه ساوه:

جهاد خاموش معلمان در ایام کرونا /تجلیل ۳۰۰ نفر از معلمان ساوجی در طرح لبخند و رضایت

سرهنگ دستجانی گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از فرهنگیان ساوه در پویش لبخند رضایت مشارکت و در سنگر تعلیم و تربیت فداکاری کردند.
کد خبر: ۹۳۲۷۴۹۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه  در آیین «پویش لبخند رضایت» که با هدف تجلیل از معلمان برگزار شد اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا یک جهادی در آموزش و پرورش رخ داد و آن‌هم سبک آموزش به‌صورت مجازی بود که حتی تا قبل از شروع مدارس هیچ تصمیم نهایی برای اجرای آن نبود.
وی افزود: با توجه به فضای کشور و بیماری کرونا یک اتفاق بسیار مهم و جهش خوبی در حوزه فناوری با همکاری فرهنگیان در آموزش رخ داد، اما ذهنیت مردم و عامه نسبت به عملکرد آموزش و پرورش و معلمان در ایام کرونا یک ذهنیت ساده‌انگارانه بود.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه با تأکید بر اینکه در ایام کرونا علاوه بر اینکه کار معلمان سبک نشده بلکه چند برابر شده تصریح کرد: معلمانی با فعالیت در شبکه شاد از چند ساعت قبل از کلاس مطالب تهیه می‌کنند، چند ساعت در کلاس به آموزش می‌پردازند و بعد از کلاس نیز نسبت به ارزیابی دانش آموزان اقدام می‌کنند.
دستجانی با تقدیر از بسیج فرهنگیان کشور یکی از رسالت‌های بسیج را تجلیل از جهادگران گمنام دانست و اضافه کرد: بسیج به‌نوبه خود وظیفه دانست از زحمات معلمان که دلسوزانه در تعلیم و تربیت فرزندان کشور عزیزمان تلاش می‌کنند قدردانی کند و این جهاد خاموش را به عامه مردم معرفی کند.
در پایان این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد از ۳۰۰ امعلم جهادی با اهدای لوح تقدیر و یادبودی قدردانی به عمل آمد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها