سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: عملکرد بسیج باید مطابق با منظومه فکری امامین انقلاب باشد و طرح شهید بهنام محمدی باید به صورت سراسری در تمام کشور اجرا گردد.
کد خبر: ۹۳۲۳۴۰۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ،سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هم اندیشی طرح شهید بهنام محمدی اظهار داشت: عملکرد بسیج باید مطابق با منظومه فکری امامین انقلاب باشد و طرح شهید بهنام محمدی باید به صورت سراسری در تمام کشور اجرا گردد.

وی افزود: ما باید الگو سازی کرده و آن را در کشور نشر دهیم و تربیت را به عنوان کانون اصلی تمدن سازی ، به صورت جدی در نظر بگیریم. بیانیه گام دوم که حدودا 2 سال از اعلام آن می گذرد، فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی»  به ملت شریف ایران  با محوریت  جوانان،  که روحیه جهادی ، امید به آینده، نداشتن واهمه از دشمن و جهش در پیشرفت را سفارش نموده است و در هفت عرصه علم و دانش، اخلاق و معنویت، عدالت و مبارزه با فساد ، اقتصاد ، عزت ملی، استقلال و آزادی و سبک زندگی ایران اسلامی تنظیم شده است.

با توجه به متن بیانیه حضرت آقا مخاطب بسیاری از مطالب مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب  به صورت تشکیلاتی در فرمایشات ایشان به بسیج بوده است.

ایشان در ادامه اظهار داشت: نهضت عمومی زمانی شکل می گیرد و موفق خواهد بود که نهضت تشکیلاتی شکل گرفته باشد.  به عنوان مثال همه کارکردهای مسجد باید در محله متجلی گردد و شاه بیت همه کارکردهای مسجد تحقق محله اسلامی است.

ریاست سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه بسیج دانش آموزی در سال جاری در عرصه کمک ها مومنانه ، پویش های دانش آموزی و حضور دانش آموزان در مبارزه با کرونا کارکرد خوب و قابل تقدیری داشته است بیان نمودند باید این کارکردها در رسانه نیز منعکس گردد.

خبرنگار:هادی کهندل

ارسال نظرات
پر بیننده ها