خبرهای داغ:
رسول مظاهری

سارقان ماسک بین پیر و جوان فرق گذاشتند اما شرایط در ایران برای همه یکسان بود

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: آن‌هایی که ما را تحریم کردند به دزدی ماسک و تجهیزات پزشکی افتادند و بین پیر و جوان فرق گذاشتند اما در جمهوری اسلامی همه شرایط برای مردم یکسان بود.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۸۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس، اظهار داشت: ایستادگی کردیم و عزت و اقتدار ایران را به اینجا رساندیم؛ نیروهای جوان و پرتلاشی در سپاه داریم که این جوانان می‌توانند با تجربیات پیش‌کسوتان در راه دفاع از کشور و نظام و در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب بردارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان افزود: شهدا در قبال کاری که انجام دادند، چیزی نخواستند و با خدا معامله کردند؛ در مواجهه با کرونا نیز همه یگان‌ها به خوبی عمل و تلاش کردند و در ضدعفونی کردن و ایجاد محدودیت‌ها شرایط خوبی را رقم زدیم.

وی تصریح کرد: با وجود این‌که تحریم بودیم و مشکلات داشتیم، به داشته‌های خودمان تکیه کردیم و راه را ادامه دادیم؛ آن‌هایی که ما را تحریم کردند به دزدی ماسک و تجهیزات پزشکی افتادند و بین پیر و جوان فرق گذاشتند اما در جمهوری اسلامی همه شرایط برای مردم یکسان بود.

فدا در ادامه خاطرنشان کرد: کمک مؤمنانه به تدبیر رهبری صورت گرفت و در ایام کرونا نزدیک به ۷۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه و با حفظ آبرو و کرامت انسانی به نیازمندان داده شد؛ در هنگام بازگشایی مدارس ۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان داده شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان ادامه داد: ۴ هزار تبلت فراهم شد که هزار و ۵۰۰ عدد را سپاه تأمین کرد تا دانش‌آموزان از تحصیل باز نمانند؛ برای زوج‌های جوانی که توان نداشتند نیز ۸۰۰ سری جهیزیه تهیه و تا آخر سال نیز هزار و ۲۰۰ سری از تولید داخلی تهیه می‌شود.

وی با اشاره به این‌که ۱۵۵ زندانی در همین ایام آزاد شدند، گفت: صحنه و جبهه جدیدی برای ایثارگری بچه‌های بسیج ایجاد شد؛ ۵ هزار بسته معیشتی به زندانیانی داده شد که مشکل معیشتی داشتند.

فدا بیان داشت: ۶۰۰ کارگاه تولید ماسک، مواد ضدغفونی‌کننده و لباس بیمارستانی ایجاد شد که ۳ هزار مستضعف را در این کارگاه‌ها به کار گرفتیم؛ برخی گروه‌هایی در همه ایام کرونا در بیمارستان‌ها حضور داشتند و در کنار کادر درمان به بیماران خدمت‌رسانی کردند؛ طرح شهید سلیمانی به صورت محله‌محور توسط بسیجیان اجرا شد و ۷۵ درصد جمعیت استان اصفهان غربالگری شدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان یادآور شد: با وجود شرایطی که توسط غربی‌ها ایجاد شده، برخی هنوز چشمشان به میز مذاکره و تعامل است؛ جمهوری اسلامی با ایستادگی و مقاومت ثابت کرد، تنها نسخه مقابله با آمریکا ایستادگی و سر خم‌ نکردن است.

وی در پایان گفت: حضور در صحنه دفاع از انقلاب و پشتیبانی قاطع از جمهوری اسلامی وظیفه همه است؛ انتخابات را پیش رو داریم و حضور حداکثری و انتخابات پرشور مهم است.

به گزارش فارس، گردهمایی فرماندهان دفاع مقدس پیش از ظهر امروز به همراه اهدای درجه سرتیپی به فرمانده‌های شهید دفاع مقدس برگزار و این درجه‌ها به خانواده شهدا اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار