فرمانده سپاه عباس آباد خبر داد

ساخت ۳۲ خانه محروم در عباس آباد

ساری- فرمانده سپاه شهرستان عباس آبا از برگزاری  ۱۸۷ عنوان برنامه و رزمایش دسته‌های رزمی درپایگاه‌های مقاومت بسیج درایام الله دهه مبارک فجرخبرداد
کد خبر: ۹۳۱۶۵۳۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کلنگ زنی ساخت ۳۲ خانه محروم در عباس آباد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ ابراهیم پور فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک ایام الله دهه فجر از برگزاری  ۱۸۷ عنوان برنامه ورزمایش دسته‌های رزمی درپایگاه‌های مقاومت بسیج درایام الله دهه مبارک فجرخبردادوگفت:افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه اشتغالزایی، گشت امنیتی، گروه جهادی واکسیناسیون دام، افتتاح پل و دیگر برنامه‌ها با همت ادارات مربوطه در ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

 ابراهیم‌پور افزود: کلنگ‌زنی ساخت ۳۲ واحد خانه مددجو در حمایت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در ۲۱ بهمن و آغاز ساخت مدرسه ۹ کلاسه خیر ساز از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

فرمانده سپاه عباس آباد در ادامه  با اشاره به مرحله پنجم کمک مومنانه در ۲۰ بهمن اضافه کرد:کاروان خودرویی روز ۲۲ بهمن با حضور عاشقان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

ابراهیم پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین تفاوت‌های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها جامعیت آرمانی، یعنی جامع آزادی و عدالت بر مبانی اسلامی است، گفت:برنامه‌های فرهنگی و دینی در غالب هیئات مذهبی، اعتکاف که با حضور نوجوانان و جوانان و دیگر مسائل به صورت مردمی برای گسترش اخلاق دارند فعالیت می‌کنند از دستاورد‌های انقلاب است.

فرمانده سپاه عباس آباد با تصریح بر اینکه نفوذ بیگانه مصیبتی برای ایران بود که  با انقلاب اسلامی قطع شد، خاطرنشان کرد:مسئولین برای حفظ دستاورد‌ها باید به جوانان ما اعتماد کنند، چون خروجی کار جوانان مثبت است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار