خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه هوراند در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

بزرگداشت دهه فجر تجدید میثاق دوباره با آرمان های انقلاب است

تبریز-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه هوراند گفت: دهه فجر دهه دفاع منطقی و عقلانی از نظریه نظام انقلابی و و بزرگداشت آن تجدید میثاق دوباره با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۲۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

رامین نصیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اهمیت ویژه دهه فجر به عنوان بزرگترین جشن انقلاب، افزود: رهبر انقلاب دهه فجر را ولادت امامت در کشور دانستند و فرمودند؛ «۲۲ بهمن برای ملت ما در حکم عید فطر، عید قربان، عید غدیر و نوروز واقعی است» و باید مانند اعیاد مذهبی گرامی داشته شود.

وی شاکله انقلاب اسلامی را شاکله مردمی دانست و تصریح کرد: مردم خودشان انقلاب را پدیدار کردند و سبب پایداری انقلاب نیز خود مردم خواهند بود. مردم باید با همه وجود در برپایی جشنهای انقلاب نقشآفرینی کنند که البته تاکنون نیز اینگونه بوده است.

نصیری با بیان اینکه جوانان مخاطب اصلی برنامههای بزرگداشت پیروزی انقلاب هستند، از متولیان برنامه های فرهنگی جوانان خواست نسبت به برگزاری برنامههای گفتمانمحور در کنار مسابقات متنوع ورزشی و تفریحی ویژه دهه فجر اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: برنامه های ورزشی و تفریحی بدون داشتن پیوست فرهنگی از مطلوبیت لازم برخوردار نیستند و باید نسبت به نهضت روشنگری و آگاهی افزایی در بین جوانان و نوجوانان بیش از پیش حساس و پیگیر باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار